تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات والیبال آتیه‌سازان بانوان خوزستان
رقابت‌های والیبال آتیه‌سازان بانوان خوزستان با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید
رقابت‌های والیبال آتیه‌سازان بانوان خوزستان با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

خادم‌علی تهذیبی، رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی ماهشهر، اظهار کرد: این مسابقات از 20 تا 23 بهمن ماه و با حضور هشت تیم برگزار شد.

وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: تیم های ماهشهر، درفول، بندرامام خمینی (ره)، نفت امیدیه، شوشتر، هندیجان، هفتکل و شوش در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند.

 رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: در پایان این رقابت ها و پس از انجام 16 مسابقه، پتروشیمی بندرامام به قهرمانی رسید، هفتکل دوم شد و نفت امیدیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد:  از ابتدای سال جاری باتوجه به برنامه هایی که داشتیم قصدمان فعال کردن بخش بانوان در رشته های مختلف بود که در این راستا با درایت همکارانم میزبانی های استانی و کشوری را در ماهشهر داشتیم. از سال گذاشته نیز سخت افزارهای لازم را برای میزبانی های مختلف فراهم کردیم و امیدوارم بتوانیم میزبانی های متعدد دیگر را هم در ادامه داشته باشیم.

تهذیبی افزود:در همین مسابقات والیبال آتیه سازان که روز گذشته برگزار شد، شهردار ماهشهر و اعضای شورای شهر حضور داشتند و ما موفق شدیم بخش بانوان هیات والیبال ماهشهر را تحت پوشش مالی آن ها قرار دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار