تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درگیری کودک ربایان با پلیس در آبادان
موتورسوارانی که در آبادان قصد ربودن نوجوان 13 ساله ای را داشتند، با حضور پلیس ناکام ماندند
موتورسوارانی که در آبادان قصد ربودن نوجوان 13 ساله ای را داشتند، با حضور پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان روز شنبه گفت: مأموران گشت موتوری یگان امداد پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در حال گشت زنی در پارک کودک آبادان بودند که مشاهده کردند شش موتور سوار قصد دارند، کودک 13 ساله ای را به زور سوار موتور سیکلت کنند.

وی اضافه کرد: بلافاصله مأموران موضوع را پیگیری کردند و کودکی که از ترس به خود می لرزید ادعا کرد آنان قصد شومی داشتند و مأموران وارد عمل شدند.

وی افزود: 20 شرور که در پارک نشسته بودند با مأموران درگیر شده و کودک 13 ساله از ترس آنکه به وی آسیبی برسد از محل فرار کرد.

بنا بر این گزارش، رویارویی 20 مرد با ماموران پلیس کافی بود تا استوار دوم علیرضا فلاحی که یکی از پلیس های ورزیده و یکی از جودو کارهای خوب کشور نیز هست با فنون رزمی چند تن از اوباش را از پای درآورد تا اینکه طرف های درگیری که قصد فرار از دست پلیس را داشتند به ناچار با استفاده از قمه، چاقو و ساتور به سمت دو مأمور پلیس یگان امداد حمله ور شده و یکی از آنها چاقوی خود را به زیر چشمان استوار فلاحی کرد و چاقو را در همان جا رها کرده و پس از آن موتورسواران از محل گریختند.

استوار فلاحی بلافاصله به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شد و به دلیل اینکه پزشکان جراح خرمشهری قادر به درآوردن چاقو از زیر چشمان وی نشدند پزشکی از مرکز استان، جراحی وی را به عهده گرفت و چاقو از زیر چشمان این پلیس وظیفه شناس با موفقیت بیرون کشیده شد.

*** دستگیری عاملان حمله خونین

همه اشراری که به دو پلیس در آبادان حمله ور شده بودند به دام افتادند.

در پی این درگیری که در پارک کودک آبادان در گرفت و باعث زخمی شدن یکی از درجه داران یگان امداد پلیس شد، سرهنگ حسین کهیایی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان دستور شناسایی و دستگیری عاملان حمله را صادر کرد.

در این راستا، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با استفاده از منابع اطلاعاتی، به شناسایی این اراذل و اوباش در مناطق جرم خیز اطراف آبادان و شهرهای مجاور موفق شده و با استفاده از اصل غافلگیری، آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ کهیایی اظهار کرد: 99 درصد جرایم در آبادان توسط پلیس این شهر کشف می شود و با عاملان ناامنی بدون هیچ گذشت و بخششی برخورد می شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
با سلام
از زحمات نیروی انتظامی خرمشهر و آبادان کمال تشکر را داریم
احدی از ساکنین شهر خرمشهر
:
:
:
آخرین اخبار