تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع سبد کالا بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
سهمیه سبد حمایتی کالای دولت شامل 680 تن مرغ منجمد و 918 هزار و 332 قوطی کنسرو مرغ به استان اختصاص داده شده است که این سهمیه به صورت رایگان بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال توزیع است
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: سهمیه سبد حمایتی کالای دولت شامل 680 تن مرغ منجمد و 918 هزار و 332 قوطی کنسرو مرغ به استان اختصاص داده شده است که این سهمیه به صورت رایگان بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال توزیع است.

هادی سلامات اظهار کرد: اگر میزان سهمیه اختصاص یافته به استان افزایش پیدا کند، آن را در استان توزیع خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون حواله 527 تن مرغ منجمد و 692 هزار قوطی کنسرو مرغ صادر شده است و آن را در اختیار فروشگاه‌های اتکا، امکان، فرهنگیان و ... قرار داده‌ایم تا توسط این فروشگاه‌ها به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی داده شود.

سلامات با اشاره به آمادگی این شرکت برای تامین نیاز استان در خصوص مرغ شب عید، ادامه داد: مرغ منجمد تامین شده از سوی این شرکت، دارای کیفیت مناسب است و نیاز استان به مرغ منجمد در شب عید را برآورده می‌کند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان بیان کرد: ظرفیت استان در ذخیره‌سازی مرغ منجمد به دلیل تعداد محدود سردخانه، پایین است و این شرکت مرغی را که از استان‌های دیگر وارد می‌کند، باید به صورت مستقیم توزیع کند و توان ذخیره سازی کل نیاز استان را ندارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار