تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار نقدی:
دشمن از هر روشی برای ضربه به نظام اقدام می‌کند
مستکبران از آغاز انقلاب به‌ دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و پس از آن با تحریم کردن کشور، رواج جنگ اقتصادی و برنامه‌ریزی کردن برای فتنه سال 88 در جهت ضربه زدن به نظام اقدام کردند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مستکبران از آغاز انقلاب به‌ دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و پس از آن با تحریم کردن کشور، رواج جنگ اقتصادی و برنامه‌ریزی کردن برای فتنه سال 88 در جهت ضربه زدن به نظام اقدام کردند.

سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش معتمدان و بزرگان اقوام و عشایر کشور که در اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا مظهر زورگویی و حمایت کردن از تروریست است، اظهار کرد: مستکبران از آغاز انقلاب به‌ دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و پس از آن با تحریم کردن کشور، رواج جنگ اقتصادی و برنامه‌ریزی کردن برای فتنه سال 88 در جهت ضربه زدن به نظام اقدام کردند.

وی با بیان اینکه گرائیدن به آرمان‌های انقلاب و برنامه اسلامی در دنیا از دلایل دشمنی کردن مستکبران با نظام است، افزود: نماد قرار گرفته شدن انقلاب ایران و حرکت مردم کشور برای مردم بسیاری از کشورها موجب کینه و دشمنی کشورهای مستکبر به ایران شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عدم صداقت آمریکا و روش‌های مختلف آن برای مقابله کردن با فرهنگ‌های کشور، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران روزانه در حال برنامه‌ریزی بر ضدکشور هستند و پس از اجرا شدن برجام نیز مشاهده شد که چند قانون بر ضدکشور وضع کردند.

نقدی با تقدیر کردن از رشادت‌های عشایر و ولایت‌مداری آنها به اینکه عشایر همواره در اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم بوده‌اند و برای دفاع کردن از کشور آمادگی داشته‌اند اشاره کرد.

وی با بیان اینکه عشایر نماد فداکاری، رشادت و گذشت هستند، تصریح کرد: وجود چندین شهید، وفای به خانواده، جوان‌مردی و لایت‌مداری از روحیات این عشایر ارزشمند است که همواره با خود داشته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار