تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول:
اجرای ۴۴ طرح پاکسازی اعتیاد از مناطق آلوده دزفول
با هدف جلوگیری و کاهش مصرف اعتیاد در شهرستان ۴۴ طرح پاکسازی اعتیاد از مناطق آلوده در دزفول اجرا شد
فرماندار ویژه دزفول گفت: با هدف جلوگیری و کاهش مصرف اعتیاد در شهرستان ۴۴ طرح پاکسازی اعتیاد از مناطق آلوده در دزفول اجرا شد.

حبیب‌الله آصفی اظهار داشت: از ابتدای امسال با همکاری بخش‌های مختلف انتظامی و قضایی دزفول برنامه‌های گسترده‌ای در جهت مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است و توانسته در فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در شهرستان خدمات خوبی و به شهروندان و اقشار مختلف اجتماعی ارائه شود.

وی افزود: به همین جهت و از ابتدای امسال و با هدف جلوگیری و کاهش مصرف اعتیاد در شهرستان 44 طرح پاکسازی اعتیاد از مناطق آلوده در دزفول اجرا شده است.

آصفی بیان کرد: همچنین در این مدت 44 طرح نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان با هدف کنترل و پیشگیری از مصرف دخانیات در شهرستان اجرا شده است. اجرای 3 طرح برای مقابله با آفت اعتیاد و مصرف دخانیات دیگر برنامه اجرا شده در دزفول در طول مدت اخیر بوده است.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: تمامی مسئولان و نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان به‌صورت جدی و با یک برنامه هدفمند و با هدف کاهش مصرف مواد مخدر در شهرستان وارد عمل شوند چراکه حفاظت از اقشار مختلف اجتماعی به‌ویژه جوانان در جلوگیری از مصرف مواد مخدر مقوله‌ای مهم و ضروری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار