تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان کارون گتوند آماده بهره برداری است
بیمارستان کارون گتوند به عنوان نخستین بیمارستان این شهرستان اواخر هفته جاری با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:بیمارستان کارون گتوند به عنوان نخستین بیمارستان این شهرستان اواخر هفته جاری با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می شود.

یوسف پریدار دوشنبه ظرفیت بیمارستان کارون گتوند را 32 تخت بستری عنوان کرد و افزود:بیمارستان مذکور دارای 2 اتاق عمل ، 2 اتاق زایمان ، هشت تخت دیالیز می باشد که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع بنا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این بیمارستان را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: تجهیزات پزشکی بیمارستان کارون گتوند نصب شده و 80 نفر کادر فنی و پشتیبانی آن نیز تامین شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: بیمارستان کارون گتوند دارای چهار بخش زنان ، اطفال ، داخلی و جراحی بوده ضمن اینکه برخی خدمات تخصصی از جمله پزشکی قلب نیز به بیماران ارایه می کند.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار است روز پنجشنبه 29 بهمن به خوزستان سفر کند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی ، درمانی و بیمارستانی شهرستانهای شوش و گتوند را نیز زیر پوشش دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار