تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد:
آغاز توزیع‌کارت‌ورود به جلسه آزمون‌سراسري سنجش‌مهارت
توزیع کارت ورود به جلسه هشتمین مرحله آزمون های سراسري سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش و... در سال 94 آغاز شد.
خوزنیوز: توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي سال 94 در بخش هاي دولتي و خصوصي و هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 26 بهمن آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 28 بهمن ادامه می یابد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان با اعلام اين خبر بیان کرد: هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و...  روز پنجشنبه 29 بهمن ماه و هشتمین مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت سال 94 پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي روز جمعه 30 بهمن برگزار مي شود.

عبدالنبی سواعدی عنوان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...)که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند از تاریخ 26 تا 28 بهمن با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی اظهار کرد: همچنین متقاضیان شرکت در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 94 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، از تاریخ 26 تا 28 بهمن با مراجعه به سامانه  http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سواعدی افزود: داوطلبان پس از شرکت آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

:
:
:
آخرین اخبار