تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۴۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون شهرداری‌های کشور:
افراد غیرمرتبط با شهرداری شهردار می‌شوند
در حوزه استفاده از مدیران مجرب و متخصص در خوزستان اغلب شاهدیم که در غیر از جای خودشان مشغول به‌کار هستند و یا افراد غیرمرتبط با شهرداری را می‌آورند و شهردار می‌کنند
معاون شهرداری‌های کشور گفت: متأسفانه قانون شهرداری‌های ما هنوز قوانین مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است و از ظرفیت قانون اساسی برای بازنگری در این قانون استفاده نشده است.

علی نوذرپور عصر روز چهارشنبه در همایش شهرداران استان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه قانون شهرداری‌های ما هنوز قوانین مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است و از ظرفیت قانون اساسی برای بازنگری در این قانون استفاده نشده است.

وی ادامه داد: برخی از منابع در ردیف‌های بودجه‌ای است اما متاسفانه پیگیری‌های جدی برای جذب منابع ملی کم داریم و یا آنچه را که باید در همان بخش هزینه کنیم انجام نمی‌دهیم.

معاون شهرداری‌های کشور افزود: در حوزه استفاده از مدیران مجرب و متخصص در خوزستان اغلب شاهدیم که در غیر از جای خودشان مشغول به‌کار هستند و یا افراد غیرمرتبط با شهرداری را می‌آورند و شهردار می‌کنند و یا در سایر مسئولیت‌های شهرداری قرار می‌دهند که سودی به نفع شهر و شهرداری ندارد.

نوذرپور گفت: یک سری ظرفیت‌ها در قوانین فعلی برای استان خوزستان است که متاسفانه عدم تحرک مدیران استانی و محلی باعث عدم پیگیری در مطالبات خود می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار