تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول مطرح کرد:
تولید سالانه یک میلیون تن محصولات ارگانیک در دزفول
هر سال بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول تولید و روانه بازار مصرف می‌شود
معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول گفت: هر سال بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

علی کرمی اظهار داشت: تولید محصولات ارگانیک و سالم، افزایش تولید این محصولات و کاهش هزینه‌ها برای کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: توسعه تولید محصول غذایی سالم کشاورزی نیازمند تغییر نگاه مردم به استفاده از محصولات ارگانیک است و مصرف این محصولات در سبد غذایی مردم به نحوی مطلوب گنجانده شود.

معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول عنوان کرد: هر سال بیش از یک  میلیون تن محصولات سالم کشاورزی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی گفت:به همین جهت بیش از 16 هزار کشاورز در بخش‌های شهری و روستایی دزفول و بخش تولید انواع محصولات کشاورزی سالم فعالیت می‌کنند.

کرمی بیان کرد: استفاده از کشت نشایی، ایجاد مراکز تولید نشا، عملیات خاک ورزی محافظتی، احداث کلینیک گیاه پزشکی، مبارزه بیولوژیک از جمله برنامه‌های آموزشی و عملی مدیریت جهاد کشاورزی دزفول بوده که امسال اجرا و افتتاح شده است.

وی افزود: بیش از 85 درصد انواع محصولات تولید شده در اراضی کشاورزی شهری و روستایی دزفول سالم تولید می‌شوند و کشاورزان شهرستان توجه خوبی به تولید این محصولات داشته‌اند.

معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: توجه به افزایش رشد محصولات کشاورزی سالم اولویت جهاد کشاورزی شهرستان است و برنامه‌های خوبی در این مسیر طراحی و به اجرا خواهد رسید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار