تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر اطلاعات در اهواز:
مردم خوزستان در تمام مقاطع انقلاب ادای دین کرده‌اند
وزیر اطلاعات گفت: مردم خوزستان در تمام مقاطع انقلاب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای دین کرده‌اند
مردم خوزستان در تمام مقاطع انقلاب ادای دین کرده‌اندوزیر اطلاعات گفت: مردم خوزستان در تمام مقاطع انقلاب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای دین کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در فرودگاه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان مهد اقوام مختلف است و همه این اقوام در طول تاریخ پربار این استان از نظام و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های دفاع مقدس و در عرصه‌های دیگر حضور و خدمت‌رسانی شاهد نقش برجسته مردم خوزستان بوده‌ایم، به نوعی که مردم خوزستان در تمام مقاطع انقلاب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادای دین کرده‌اند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نقش پررنگ مردم خوزستان در دفاع مقدس گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس و در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی شاهد نقش برجسته مردم غیور خوزستان بوده‌ایم.

علوی همچنین به میزبانی مردم خوزستان از کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: میزبانی مردم خوزستان از راهیان سرزمین نور بسیار مطلوب و در خور تقدیر است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال 95 شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور به ویژه استان خوزستان باشیم.

گفتنی است، وزیر اطلاعات قرار است تا ساعاتی دیگر در جمع مردم مسجدسلیمان سخنرانی کند که خبرهای تکمیلی متعاقباٌ اعلام خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار