تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزير اطلاعات:
تمام قوميت ها بايد اتحاد و برادري خود را حفظ كنند
وزير اطلاعات با تاكيد بر كنار گذاشتن اختلافات قومي گفت: ما بايد اتحاد و برادري خود را حفظ كنيم زيرا دشمنان اسلام با همه اقوام به يك نسبت عداوت دارند
وزير اطلاعات با تاكيد بر كنار گذاشتن اختلافات قومي گفت: ما بايد اتحاد و برادري خود را حفظ كنيم زيرا دشمنان اسلام با همه اقوام به يك نسبت عداوت دارند.

حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمود علوي سه شنبه در ديدار با مردم بخش شعيبيه شوشتر كه در مصلاي شهر گوريه برگزار شد، با بيان اينكه خوزستان دروازه تشيع است افزود: در طول تاريخ هيچ منطقه اي جز خوزستان نبوده كه همه ساكنان آن شيعه باشند و تعداد زيادي از اهوازي ها و خوزستاني ها از شاگردان اهل بيت(ع) بوده اند.

وي در ادامه سلام روحاني رييس جمهوري را به مردم شعيبيه ابلاغ كرد و گفت: دولت مصالح خوزستان و همه مناطق آن اعم از شعيبيه، بستان، هويزه، خرمشهر، آبادان و شهرهاي بختياري نشين از جمله مسجدسليمان و هفتگل را در نظر دارد.

وي اظهار كرد: در جلسه اخير هيات دولت درباره مشكلات خوزستان مانند بيكاري و بحث آب كشاورزي و راهكارهاي آن صحبت شده است.

وزير اطلاعات با اشاره به اينكه ما به خدمت به شما برادران ديني افتخار مي كنيم افزود: دشمنان اسلام اعم از صهيونيست ها و ديگر دشمنان مي خواهند صفوف متحد مردم كشور را درهم بشكنند.

وي اضافه كرد: رژيم صهيونيستي پيش از اين گمان مي كرد كه آخرين روزهاي عمر خود را مي گذراند اما پس از بروز جنگ و اختلاف در كشورهاي اسلامي به بقاي خود اميدوار شده و احساس امنيت مي كند.

حجت الاسلام علوي گفت: دشمنان اسلام و صهيونيست ها با همه قوميت هاي ما اعم از عرب و لر و ترك و فارس عداوت دارند و ما بايد در مقابل نقشه ها و دسيسه هاي شيطان و كفار بيدار باشيم.

وي با تاكيد بر كنار گذاشتن اختلافات قومي افزود: ما بايد اتحاد و برادري و صفوف يكپارچه خود را حفظ كنيم زيرا قرآن مي فرمايد برادري و وحدت نعمتي است كه هيچ نعمتي با آن برابري نمي كند.

وي اظهار كرد: امروز در جمهوري اسلامي در خوزستان و همه استان هاي ديگر وحدت و برادري در بين همه قوميت ها برقرار است و ايران مصون از تجاوز صهيونيست ها و ديگر دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمين علوي با اشاره به اينكه هم اكنون كشورهاي عراق، سوريه ، افغانستان و پاكستان دچار مشكلات امنيتي هستند افزود: بايد شكرگزار امنيت موجود در ايران باشيم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار