تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عشایر هویزه با یزله از وزیر اطلاعات استقبال كردند
عشایر مرزنشین هویزه از وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید كه سرگرم انجام یك سفر رسمی به خوزستان است عصر سه شنبه در بدو ورود به شهر هویزه با یزله و سرودن اشعار عربی و حماسی از وی استقبال كردند
عشایر مرزنشین هویزه از وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید كه سرگرم انجام یك سفر رسمی به خوزستان است عصر سه شنبه در بدو ورود به شهر هویزه با یزله و سرودن اشعار عربی و حماسی از وی استقبال كردند.

حجت الاسلام والمسلمین دكتر سیدمحمود علوی در بدو ورود به هویزه در حسینیه انصارالحسین این شهر از سوی بزرگان و سران عشایر عرب منطقه به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

عشایر عرب زبان منطقه در حالی كه بیرق های عشیره خود را به همراه داشتند با انجام حركات شادمانه (یزله) و سرودن اشعار عربی، حضور وزیر اطلاعات دولت و تدبیر را در این شهرمرزی كه در زمان هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید پاس داشتند و خرسندی خود را از حضور وی در منطقه ابراز نمودند.

مردم منطقه بخصوص جوانان با اشعاری حماسی به زبان عربی بیان داشتند ما خوزستانی ها افتخار می كنیم كه در كشور جمهوری اسلامی ایران به سر می بریم ما مردان انقلاب، امام و رهبر هستیم و تا پای جان ایستاده ایم؛ وزیر اطلاعات نیز به احساسات پاك مردم كه از ساعت ها قبل منتظر ورود وی بودند پاسخی مهربانانه داد.

در این آیین همچنین شهر هویزه به عنوان شهر خون و حماسه و ایثار و سرزمین خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس معرفی شد.

وزیر اطلاعات عصر سه شنبه برای نشست با نخبگان و سران عشایر عرب وارد شهر هویزه شد.

شهرستان هویزه در 70 كیلومتری جنوب غرب اهواز قرار دارد و دارای دو بخش مركزی و میسان است.

این شهرستان 130 كیلومتر مرز خشكی با كشور عراق است.

وزیر اطلاعات صبح سه شنبه وارد اهواز شد. مسجدسلیمان و بخش شعیبیه شوشتر نیز مقصد امروز وزیر اطلاعات بوده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار