تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزير اطلاعات :
دولت توجه ويژه اي نسبت به حل مشكلات خوزستان دارد
وزير اطلاعات در نشست با نخبگان و سران عشاير عرب هويزه گفت: دولت تدبير و اميد در پاسخ به لبيك مردم خوزستان به ولايت فقيه، توجه ويژه اي به حل مشكلات مردم اين استان دارد
وزير اطلاعات در نشست با نخبگان و سران عشاير عرب هويزه گفت: دولت تدبير و اميد در پاسخ به لبيك مردم خوزستان به ولايت فقيه، توجه ويژه اي به حل مشكلات مردم اين استان دارد.

حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيدمحمود علوي عصر سه شنبه در حسينيه انصارالحسين شهر هويزه در جمع اهالي اين شهرستان اظهار كرد: در پاسخ به ولايي بودن به مردم هويزه و عرب خوزستان مشكلات آنها را پيگيري مي كنيم و مسائل آنان را به آگاهي مسئولان مي رسانيم.

وي افزود: امروز به وسيله هوشياري كه در بين مردم خوزستان و برادران عرب وجود دارد و روي آوري آنها به ولايت فقيه، رهبري، در پاسخ به اين ولايي بودن آنها امنيت را در شهرهاي خوزستان بيش از پيش تامين مي كنيم.

علوي گفت: مسائل و مشكلاتي كه از سوي مردم خوزستان در اين سفر يك روزه مطرح شد به آگاهي مسئولان در تهران خواهيم رساند و تلاش مي كنيم اين مشكلات حل شود.

وي با ابلاغ سلام رئيس جمهوري به مردم هويزه و ابراز اميدواري در خصوص شكوفايي، امنيت، اقتصاد و فرهنگ در سال جديد بيان كرد: پيشرفت جمهوري اسلامي در عرصه هاي مختلف حاصل امنيت و آرامش حاكم در جامعه است.

وزير اطلاعات ، امنيت و آرامش حاكم در جامعه را حاصل تلاش شبانه روزي سربازان گمنام امام زمان دانست و گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان راه نفوذ دشمنان اسلام به اين سرزمين بسته شده است.

وي ابراز اميدواري كرد امسال سالي شكوفا در زمينه هاي اقتصادي، امنيتي و فرهنگ باشد، چرا كه سال 1394 سال سختي براي مردم بود و اميدواريم با توجه به اينكه صادرات نفت كشور به دو ميليون بشكه در روز رسيده بتوان مشكلات اقتصادي مردم را حل كرد.

علوي يادآور شد: جمهوري اسلامي در بحث امنيت و آرامش استقلال دارد و پيشرفت در ساير زمينه ها ناشي از امنيت است همانگونه كه امنيت اساس عبوديت است.

وي تصريح كرد: اين امنيت در جمهوري اسلامي به واسطه حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) است كه نقشه هاي صهيونيست ها و استكبار جهاني را برملا مي كند.

علوي با بيان اينكه صهيونيست ها و تكفيري ها توانستند در كشورهاي عربستان سعودي، كويت، افغانستان، سوريه، يمن، عراق و حتي كشورهاي اروپايي نفوذ كنند گفت: در كشور ما حتي يك حادثه تروريستي هم نتوانستند انجام دهند.

وزير اطلاعات ادامه داد: اين نيست كه دشمنان اسلام در سلب امنيت كشور تلاش نكردند بلكه تلاش هاي آنها بي فايده بود و به نتيجه نرسيد و سربازان گمنام امام زمان مانع به نتيجه رسيدن تلاش آنها شدند.

علوي افزود: برادران عرب ما در خوزستان در همه دوره هاي تاريخ يار و ياور ما بودند و تاريخ بر اين گواه است؛ چرا كه مردم اين منطقه شيعه هستند و از گذشته مردم اين منطقه شيعه بوده اند.

وي يادآور شد: دشمنان اسلام تلاش بسياري در ايجاد رخنه و اختلاف در بين برادران عرب و عجم و ايجاد دشمني بين مسلمانان مي كنند كه مسلمانان در همه نقاط بايد هوشيار بوده و در خصوص وحدت امت اسلامي و حفظ اين وحدت آگاه باشيم.

علوي بيان كرد: عداوت دشمنان اسلام با عرب و عجم و ترك و بلوچ نيست بلكه آنها دشمنان همه مسلمانان هستند و بايد حواسمان به اين اختلاف افكني و تفرقه اندازي آنها باشد.

وزير اطلاعات يادآور شد: خوشبختانه در جمهوري اسلامي ايران وحدت و اتحاد وجود دارد كه ناشي از وجود رهبري مقتدر و عالم و تبعيت از ولايت فقيه است.

وي بيان كرد: امروز وحدت در جمهوري اسلامي مورد حسادت همه كشورها به ويژه دوات هاي استكباري است كه مي خواهند با ايجاد اختلاف وحدت مسلمانان را از بين ببرند.

وزير اطلاعات پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسينيه انصار الحسين هويزه اين شهرستان را به مقصد اهواز ترك كرد و از آنجا راهي تهران مي شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار