تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگي باعث آبگرفتگي خيابان هاي آبادان شد
بارندگي شديد كه از عصر پنجشنبه در آبادان آغاز و همچنان ادامه دارد، سبب جاري شدن آبهاي سطحي و آبگرفتگي معابر و خيابان هاي اين شهر شد
بارندگي شديد كه از عصر پنجشنبه در آبادان آغاز و همچنان ادامه دارد، سبب جاري شدن آبهاي سطحي و آبگرفتگي معابر و خيابان هاي اين شهر شد.

اين بارندگي كه بارعد و برق و وزش باد همراه است باعث شده تا بخش هاي زيادي از خيابان هاي اين شهر از جمله ذوالفقاري، احمد آباد، جمشيد آباد، امير كبير، اروسيه دچار آبگرفتگي شده و مشكلاتي براي شهروندان حاصل شود.

بر اساس اين گزارش سطح خيابان هاي آبادان مملو از روان آبها است و بيشتر كانال ها و جوي هاي شهر سريز شده است و تردد خودروها و شهروندان آباداني در معابر شهري با مشكلات زيادي روبرو شده است.

برخي از وسايط نقليه نيز به علت آبگرفتگي خيابان ها خاموش شده و در محاصره آب قرار گرفتند.

شهردار آبادان گفت: تمام عوامل شهرداري آبادان به منظور رفع آبگرفتگي از سطح خيابان هاي شهري بسيج شدند.

محمود رضا شيرازي افزود:با توجه به شرايط مد آب و بالا آمدن سطح رودخانه بهمنشير كار تخليه آب از سطح خيابان هاي با مشكل روبرو است ولي روند كار مطلوب و تا دو ساعت آينده وضعيت خيابان ها به روال عادي برمي گردد.

وي اظهار داشت:بازندگي همراه با ورزش باد شديد باعث شكسته شدن درختان و آسيب ديدن علائم راهنمايي و رانندگي شهري شد كه ميزان خسارات وارده در حال بررسي است.

با توجه به احتمال طغيان بهمنشير شهرداري آبادان با استفاده از 40 دستگاه ماشين راهداري اقدام به احداث سيل بند در حاشيه بهمنشير كرده است و آمادگي لازم را براي وضعيت اضطراري دارد.

شيرازي گفت:بنا به اعلام هواشناسي آبادان در 20 دقيقه 18.7 ميليمتر باران باريده است كه باعث طغيان آبگرفتگي معابر شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار