تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی:
خوزستان نیازمند همدلی بود تا حاشیه‌سازی و تبعیض
عضو کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی حل مشکلات مردم استان و سیل‌زدگان و کشاورزان باید در اولویت باشد، یادآور شد: در جریان انتصابات باید سعی شود زمینه به‌کارگیری افراد لایق، توانمند، انقلابی فراهم شود تا مخلصانه در توسعه و پیشرفت و محرومیت‌زدایی قدم بردارند
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات و جابه‌جایی‌های اخیر استاندار بدون هماهنگی با نماینده‌های مردم صورت گرفته و ما در برابر این اقدام که نمونه یکه‌تازی است، از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده کردیم.

سید راضی نوری امروز با بیان اینکه پشت‌کردن به نمایندگان مردم، پشت‌کردن به خود مردم است، اظهار کرد: رفع محرومیت‌ها و کم توسعه یافتگی خوزستان به جای این حاشیه‌سازی و تبعیض، نیازمند همدلی بود.

وی ادامه داد: مسؤولان باید حل مشکل معیشت مردم را در دستور کار خود قرار داده و به جای وقت‌گذاشتن در این انتصابات، بیشتر به فکر مشکلات به وجود آمده برای کشاورزان و سیل‌زدگان شمال استان باشند.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های مکرر نمایندگان از استاندار، انتصابات اخیر را ناشی از کم‌لطفی وی در مقابل اراده مردم عنوان و تصریح کرد: برای تحقق اراده مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و در این ارتباط از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده کردیم.

نوری جابه‌جایی‌های اخیر فرمانداران از سوی استاندار خوزستان که بدون هماهنگی با نمایندگان مردم صورت گرفت را یکه‌تازی عنوان کرد و افزود: عزل و نصب‌های اخیر از سوی استانداری خوزستان، به‌دور از توانمندی ، مسؤولیت و‌ تأثیرگذاری انجام گرفته است.

وی تنها راه رفع مشکلات خوزستان را هماهنگی مدیریت استان با مجمع نمایندگان برشمرد و ادامه داد: انتظار می‌رفت با نمایندگان مردم در این ارتباط مشورت صورت می‌گرفت، چراکه این رویکرد مغایر با مردم‌سالاری دینی به‌عنوان رکن اصلی و اساسی نظام اسلامی و باعث نارضایتی اقشار مختلف جامعه شده است.

عضو کمسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی حل مشکلات مردم استان و سیل‌زدگان و کشاورزان باید در اولویت باشد، یادآور شد: در جریان انتصابات باید سعی شود زمینه به‌کارگیری افراد لایق، توانمند، انقلابی فراهم شود تا مخلصانه در توسعه و پیشرفت و محرومیت‌زدایی قدم بردارند.

 نوری در پایان با اشاره به اینکه ملاک جابه‌جایی‌ها باید براساس روند توسعه مناطق محروم باشد، از وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر و معاون پارلمانی وزارت کشور در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با توجه و رسیدگی به پیگیری‌های اخیر، تشکر کرد و خواستار تعیین شخصی توانمند و هم‌دل برای حل مشکل معیشت مردم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار