تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
اعلام افراد سوخته به‌عنوان گزینه استانداری خنده‌دار است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس با انتقاد از شیوه برکناری ناگهانی استاندار خوزستان گفت: شیوه برخورد دولت با استاندار خوزستان خوب نبود
نماینده مردم خرمشهر در مجلس با انتقاد از شیوه برکناری ناگهانی استاندار خوزستان گفت: شیوه برخورد دولت با استاندار خوزستان خوب نبود.

عبدالله سامری عصر امروز اظهار کرد: اینکه یک شبه استاندار را مجبور به درخواست بازنشستگی بکنند و اعلام کنند موافقت شده علنا بازی با افکار عمومی است.

وی گفت: کدام عقل سلیم قبول می‌کند استانداری که در حال مهره‌چینی و انتخاب مشاور و فرماندار بوده درخواست بازنشستگی کرده و در اوج فعالیت‌ها و برنامه‌ها تغییر کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است  در برخی زمینه‌ها با برخی شیوه‌های مدیریتی مقتدایی مخالف بودیم اما برکناری یکدفعه آن غیر منطقی بوده و به صلاح استان نبود.

سامری افزود: خوزستان استان حساسی است و نیازمند آرامش و کار مضاعف است و شیوه‌های اینچنینی در برکناری یکباره استاندار شوک خوبی به استان نبود.

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشینان احتمالی مقتدایی گفت: خوزستان مدیر در حد وزیر می‌خواهد و نام بردن از برخی افراد سوخته به‌عنوان گزینه احتمالی در شان استان نیست و خنده‌دار است.

نماینده مردم خرمشهر ادامه داد: قطعا گزینه جدید استانداری خوزستان باید با همفکری نمایندگان مردم در مجلس تعیین شود و دولت خودسرانه مدیر به استان تحمیل نکند.

سامری همچنین خواستار تسریع در تعیین گزینه جانشین مقتدایی در استانداری خوزستان شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار