تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۹۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
5 خوزستانی برگزیده نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق شدند
برگزیدگان خوزستانی نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق در آیینی با حضور عده ای از مسوولان ایرانی و عراقی معرفی شدند.
5 خوزستانی برگزیده نخستین جشنواره فرامرزی ایران و عراق شدند
هیات داوران نخستین جشنواره فرهنگی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اینترنتی استان های مرزی ایران وعراق برگزیده های خوزستانی راچنین معرفی کردند:
مصاحبه: پدرام طاهری از هفته نامه ندای جنوب به مقام سوم دست یافت.

بخش تیتر: شاهین بهرامی از روزنامه توسعه جنوب، عنوان نخست را کسب کرد.

در صفحه آرایی و گرافیک میلاد کارگر از آوای خوزستان مقام دوم را به دست آورد.

در بخش ویژه:
محیط زیست: سید احمد مقدم موسوی از خبرگزاری ایسنا خوزستان بر سکوی دوم ایستاد.

در موضوع توسعه پایدار منطقه و موانع توسعه اقتصادی و مناطق آزاد نیز شهرزاد امیری از روزنامه اقتصاد خوزستان رتبه سوم را از آن خود کرد.

نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان های جدار مرزی ایران و عراق روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات با حضور استاندار ایلام و استانداران واسط و حلبچه عراق، مسئولان محلی و جمعی از فعالان رسانه ای دو کشور در دانشگاه ایلام آغاز بکار کرد و در مجموع یک هزار و ۲۷۸ اثر شامل یک هزار و ۲۰ اثر در بخش آزاد و ۱۷۳ اثر در بخش ویژه به دبیرخانه این جشنواره از سوی اهالی رسانه های استان های مرزی ارسال شد.
بررسی مسائل زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی همچون مرز مشترک، چالش ها و تهدید ها و فرصت های پیش رو، تروریسم در منطقه، برپایی نمایشگاه مطبوعات از آثار استان های شرکت کننده و برپایی غرفه آستان قدس رضوی از بخش های این جشنواره است.

این جشنواره برای نخستین بار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، استانداری ایلام و معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه استان های جدار مرزی غرب ایران شامل ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و خوزستان و هفت استان مرزی کشور عراق به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

فراخوان این جشنواره ویژه استان های میسان، واسط، دیالی، سلیمانیه و اربیل، حلبچه و بصره کشور عراق به صورت جداگانه و به زبان های کردی، عربی و انگلیسی منتشر شد و در اختیار آنها قرار گرفت.


:
:
:
آخرین اخبار