تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد:
واگذاری سند ۳۰۰ واحد مسکونی به مردم بخش زوئیه اهواز
رئیس بنیاد مستضعفان کشور از واگذاری سند ۳۰۰ واحد مسکونی به مردم بخش زوئیه شهر اهواز خبر داد
رئیس بنیاد مستضعفان کشور از واگذاری سند ۳۰۰ واحد مسکونی به مردم بخش زوئیه شهر اهواز خبر داد.

محمد سعیدی کیا عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز پیروزی خرمشهر اظهار کرد: امروز در بخش زوئیه شهر اهواز هستیم که قسمتی از املاک ما در اختیار مردم مستضعف و نیازمند کمک بود، موضوع را به هیئت امنای بنیاد بردیم و در آنجا مقرر شد تا املاک این منطقه را مطابق با شرایط واگذاری املاک علوی، به مردم واگذار کنیم.

وی افزود: امروز مدارک مربوط به سند ۳۰۰ واحد مسکونی مردم در این منطقه تقدیم و با مراجعه به بنیاد مسکن و سازمان املاک و اسناد نسبت به دریافت اسناد خود اقدام کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: این اسناد می تواند پشتوانه کارهای اقتصادی و قضایی قرار بگیرد و مردم به یک آرامش فکری در ارتباط با اسناد مالکیتی خود می رسند.

بیمارستان طالقانی آبادان وضعیت خوبی ندارد

سعیدی کیا بیان کرد: امروز بیمارستان طالقانی در آبادان وضع خوبی ندارد، یک بیمارستان با ۲۴۰ تختخواب شروع کردیم که الحمدلله کارها به خوبی پیش می رود و به مناسبت سوم خرداد سالروز پیروزی خرمشهر یک واحد صنعتی را در خرمشهر بهره برداری کرده و تعدادی هم اشتغالزایی شد.

وی عنوان کرد: مسجد جامع خرمشهر را بازدید کردیم که کارهای بهسازی آن از دو سال پیش آغاز شده و امروز به کارهای نازک کاری رسیده و امیدواریم در آبان ماه به بهره برداری برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور یادآور شد: کارخانه فولاد نورد خرمشهر را نیز داریم که متولی ساخت و ساز آن هستیم و با کمک های سازمان منطقه آزاد اروند کارها به خوبی پیش می رود و امیدواریم این پروژه نیز تا آبان ماه افتتاح و محصولاتش به بازار عرضه شود.

سعیدی کیا خبر داد: از مسجدسلیمان نیز بازدید داشتیم که در این شهر نیز پروژه ساخت کارخانه آلومینیوم را داریم که کاملا فعال است و پیشرفت خوبی هم دارد. امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری نزدیک شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار