تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان صورت گرفت؛
معرفی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به عنوان مدیر ارتباط گستر
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان به عنوان "مدیر ارشد ارتباط گستر" معرفی و تقدیر شد.
معرفی مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به عنوان مدیر ارتباط گسترخوزنیوز: سومين جشنواره روابط عمومي هاي برتر استان خوزستان به مناسبت گراميداشت روز روابط عمومي در تالار امام رضا(ع) واقع در شهرک نفت برگزار برگزار شد و از برترین های عرصه روابط عمومی ادارات استان با حضور اساتید،مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش خوزنیوز: در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان با عنوان "سلام" از "محمدرضا شمسایی" به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر، توسط استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تقدیر شد.

 در این تقدیر نامه آمده است:
جناب آقای مهندس محمدرضا شمسایی
مدیر عامل محترم سازمان آب و برق استان خوزستان
بی تردید ارتباطات، یکی از زیرساخت های مهم در توسعه جوامع انسانی است و تلاشگران این عرصه، نقش مهم و تعیین کننده ای در تعمیق و تداوم حرکت آن در عرصه های مختلف ایفا می نماید.
 شورای هماهنگی روابط عمومی استان خوزستان به پاس توجه به افکار عمومی، گسترش ارتباطات اجتماعی، پشتیبانی از برنامه های ارتباطی، نگاه تخصصی به روابط عمومی و حمایت از برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی استان خوزستان(سلام) از جنابعالی به عنوان مدیر ارتباط گستر تقدیر می نماید.
امید است با استعانت از ایزد منان شاهد تداوم اهتمام حضرتعالی برای ارتقای روز افزون ارزش ها و سرمایه های ارتباطی بر اساس آموزه های متعالی اسلام در سطح جامعه باشیم.
عبدالحسین مقتدایی
استاندار و رییس شورای هماهنگی روابط عمومی استان خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار