تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در بازار خوزستان
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح ویژه نظارتی ایام ماه مبارک رمضان از 15 خردادماه در استان خبر داد
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز طرح ویژه نظارتی ایام ماه مبارک رمضان از 15 خردادماه در استان خبر داد.

ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان و تا فرا رسیدن عید فطر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که طرح نظارتی با مشارکت اکیپ‌های بازرسی استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود، افزود: با توجه به این‌که کالاهایی مانند مواد غذایی، مواد پروتئینی، لبنیات، بامیه و زولبیا و خرما از اقلام پر مصرف در این ماه هستند، بیشترین تمرکز ما در بازرسی‌ها بر روی همین اقلام است.

کوره چینی تصریح کرد: تعدادی گشت مشترک نیز با حضور نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود که در صورت مشاهده تخلف، با متخلفین در محل صنفی برخورد شده و حکم متخلف نیز در همان محل صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف در بازار از سوی بازرسین این اداره رصد و رسیدگی می‌شود که پس از تشکیل پرونده، میزان جریمه مشخص و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده و بروز هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، با سامانه رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ( 124) تماس بگیرند و تخلف موردنظر را گزارش دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار