تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۵۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه نفر در حوادث مختلف در شوش به قتل رسیدند
رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان از قتل سه نفر در حوادث مختلف در این بخش خبر داد
رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان از قتل سه نفر در حوادث مختلف در این بخش خبر داد.

مجید افراخته روز شنبه افزود: 2 سارق مسلح که قصد سرقت یکدستگاه خودروی پژو در جاده اصلی اهواز - شوش را داشتند در پی مقاومت راننده به وی شلیک کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در بامداد روز پنجشنبه گذشته در نزدیکی شهر الوان و محدوده روستای بیت حاتم بخش شاوور رخ داده افزود:راننده خودرو که از ناحیه ران مورد اصابت گلوله اسلحه کلت سارقان قرار گرفته بر اثر شدت خونریزی در بیمارستانی در اهواز جان باخت.

رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شوش با اعلام اینکه سارقان مسلح شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند اظهار کرد:سارقان هنگامیکه از سرقت سواری پژو ناامید شدند ، خودروی پرایدی را به قصد سرقت متوقف کردند اما با اقدام اهالی و تعقیب آنها ، سارقان خودروی پراید را رها کرده و متواری شدند.

وی اظهار کرد:پرونده این قتل از سوی اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خوزستان در دست پیگیری است.

افراخته همچنین از قتل 2 کشاورز در روستای خلیفه حیدر بخش شاوور در یکم تیرماه خبر داد و گفت:در این حادثه یک کشاورز 22 ساله به نام 'حسن - ف ' مالک زمین و نیز راننده تراکتور به نام 'جاسم - ق ' 45 ساله با گلوله جنگی اسلحه کلانشینکف عده ای به قتل رسیدند.

افراخته با بیان اینکه این حادثه در دست پیگیری است و عوامل این جنایت نیز شناسایی شده اند افزود:این حادثه در منطقه آهودشت و حوالی روستای خلیفه حیدر و هنگامیکه تراکتور در مزرعه در حال سوختگیری گازوئیل بوده به وقوع پیوسته است.

به دلیل شدت گرما در استان خوزستان کشاورزان این استان شبانه اقدام به شخم و آماده سازی مزارع کشاورزی خود می نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اصابت گلوله به جوانی 25 ساله از اهالی روستای الجزایر این بخش در ساعت سه بامداد روز جمعه گفت:نزاع بین چند نفر از 2 طایفه در روستای الجزایر و در پی آن شلیک با اسلحه کلانشینکف موجب اصابت گلوله به ناحیه گرن یک جوان 25 ساله شد.

رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر موتور سوار اقدام به تیراندازی با اسلحه کلانشینکف در روستای الجزایر نمودند افزود:جوان مذکور که ارتباطی با طرفین درگیری نیز نداشته به دلیل اصابت گلوله به ناحیه گردن در معرض قطع نخاع قرار دارد.

وی اظهار کرد:پرونده این قتل ها به صورت ویژه در دادگاه بخش شاوور در دست پیگیری بوده ضمن اینکه عوامل این جنایت ها نیز شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند.

شوش در شمال استان خوزستان و در فاصله 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

بخش شاوور دارای با 2 شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا و بیش از 90 هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش در استان خوزستان است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شوش
:
:
:
آخرین اخبار