تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«زیارت با معرفت»گزینه روی میز مسئولان راهیان نور
لزوم انتقال ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس در بین دانش آموزان و دانشجویان، محکوم کردن سلب تابعیت رهبر دینی در بحرین و حمایت استکبار از رژیم آل خلیفه،توجه به محتوای راهیان نور95 و تاکید بر زیارت با معرفت در مناطق عملیاتی،راه اندازی راهیان نور بین المللی،احداث یادمان عملیات بیت المقدس در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز و... محور سخنان مسئولان سپاه و بسیج در همایش مشترک راهیان نور بود.
 همایش مشترک راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی با عنوان "تجلی اخلاص" و یاد بود شهدای مدافع حرم در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. یکی از ویژگی های این مراسم، حضور مسئولان سپاه،راهیان نور و همچنین مسئولان راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی بود. سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، دکتر سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، دکتر کفاش معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش،سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین،مینو اصلانی رئیس جامعه زنان کشور و همچنین مسئولان راهیان نور، اردویی سپاه های استانی و آموزش و پرورش و ... جزو حاضرین مراسم بودند.

 

تجلیل از دست اندر کاران  اردوهای راهیان نور  و تشریح برنامه های  راهیان نور دانش آموزی،دانشجویی و عمومی  از محورهای همایش تجلی اخلاص بود.

لزوم انتقال ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس در بین دانش آموزان و دانشجویان، محکوم کردن سلب تابعیت رهبر دینی در بحرین و حمایت استکبار از رژیم آل خلیفه،توجه به محتوای راهیان نور95 و تاکید بر زیارت با معرفت در مناطق عملیاتی،راه اندازی راهیان نور بین المللی،احداث یادمان عملیات بیت المقدس در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز، آغاز راهیان نور دانش آموزی از 10 مهرماه، پیش بینی حضور 7میلیون زائر در راهیان نور امسال، شناساندن جایگاه اصلی زن در اسلام دراردوهای راهیان نور برای دانش آموزان دختر،ابراز رضایت دانش آموز از برگزاری نمایش های فرهنگی بصیرتی در خوزستان و... محور سخنان مسئولان سپاه و بسیج در همایش مشترک راهیان نور بود.

سردار سلامی:راهیان نور گشایشی به سمت نور است
سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در این همایش مشترک ضمن تشکر از زحمات همه مسئولان به خصوص مسئولان آموزش و پرورش در امر راهیان نور گفت:اسلام به عنوان یک مکتب عالی و سرشار از انسانیت، یک منبع بی پایان برای رستگاری ملت هاست و قرآن به عنوان منبع الهی، کامل ترین کتاب آسمانی است که نقشه راه سعادت را به ما انسان ها بیان می کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در امتداد عاشوراست، گفت:عاشورا تراکم ظهور فضیلت ها در یک زمان کوتاه اما با اثر و امتدادی بی نهایت در متن زمان است و در حد ظرفیت و تحمل امام مسلمین و اصحاب آن حضرت اتفاق اتفاده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه تاکید کرد:ما اگر آن روزها نجنگیده بودیم، این روزها از دشمنان بزرگ شکست می خوردیم و مطمئن باشید که بنیان های ایستادگی و مقاومت ایران در کالبد این ملت در آن دوران شکل گرفت و آنجا ما آموختیم که قدرت حقیقی در کجاست و از چه قدرتی نباید ترسید و بر چه قدرتی باید تکیه کرد.

دفاع مقدس برای ما ارزش های بزرگی به ارمغان آورد
وی ادامه داد:دفاع مقدس در حد تحمیل ظرفیت های ما انبساطی در زمان دارد تا آن تراکم در طول یک زمان وسیع برای ما قابل تحمل باشد اما آرمان ها، اهداف و آرزوها و تمام آنچه که در میان یاران عاشورا به عنوان نقاط مستحکم ثبات و پایداری و مقاومت بود، در دفاع مقدس ظهور یافت و عاشورا در دفاع مقدس تکرار شد و دفاع مقدس یک واقعه ای از تاریخ ما نیست که ما آن را به عنوان یک داستان مرور کنیم بلکه واقعه ای است که بخش مهمی از فرهنگ نوین ملت ایران را براساس ارزش های اسلام ساخت.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: دفاع مقس برای ما ارزش های بزرگی به ارمغان آورد، اعتبار و منزلت ملت ما را در جهان استحکام بخشید و ارتقا داد؛از ملت ایران یک ملت تسخیر ناپذیر، با ایمان، فداکار، شکست ناپذیر، با روح و مقاومت، ثابت قدم، نفیس،شجاع، ایثارگر، معتقد به ارزش های دینی خود ساخت.

سردار سلامی گفت:هیچ چیز دیگری نمی توانست سیمای اجتماعی سیاسی و فرهنگی کشور را جز دفاع مقدس متحول کند؛ بنابراین واقعیتی که دارای این همه فضیلت است و با خود این همه دستاوردهای بزرگ دارد نباید متعلق به یک نسل و در گوشه ای از تاریخ مبحوس و متوقف باقی بماند و باید حرکت کند و نسل های بعد را بسازد.

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس باید نسلی به نسلی دیگر منتقل شود و عناصر این فرهنگ را در جایی نمی توانیم بیابیم و هرگز نمی توان فداکاری را بدون مصداق آن در میدان و در روح ملت تزریق کرد.

دل رهبرانقلاب  برای همه جوانان جهان می سوزد
جانشین فرماندهی سپاه تاکید کرد: بعد از جنگ فهمیدیم، اراده هیچ قدرتی نمی تواند ما را از خودباوری و اراده بازدارد و جوانان ما باید بدانند که چگونه به اینجا رسیده ایم؛رشادت کردیم،جانباز شهید دادیم،استخوان شکستیم تا امروز بر قله افتخار بایستیم.

سردار سلامی افزود: امروز اگر فرزندان ما به عنوان مدافع حرم، استوار و قائم به ایمان الهی می ایستند و پیکرهایشان را ما تشییع می کنیم، این همان میراث معنوی به جا مانده از دوران جنگ است که جوانان ما را با منطق مقاومت و شهادت آشنا می کند.

وی ادامه داد: هرگز دشمن به ما رحم نخواهد کرد و لبخند های او ظاهری است که کینه های عمیقی در آن وجود دارد و دشمن همواره در صدد جدا کردن جوانان ما از میراث معنوی گذشته مان است؛ جوانانی که از گذشته خود منقطع می شوند بی ریشه می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ابراز داشت: مشعل انقلاب نه تنها برای یک نسل بلکه برای همه افراد، درخشنده است؛ هر گز نمی خواهیم به یک کشور عادی در جهان تبدیل شویم و نجات همه حتی جوانان غرب رسالت ماست و اگر چنین نبود رهبر به آنها نامه نمی نوشت؛رهبردلش  برای همه جوانان می سوزد و با این روش انقلاب پیش می رود.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: دانش آموز بیشترین تاثیر خویش را از آموزگاران می گیرد، بیشتر از پدر و مادر آنها را قبول دارد،آنها نقطه مرجع دانش آموز هستند.

وی در پایان تاکید کرد: راهیان نور گشایشی به سمت نور است و درود به همه عزیزانی که برای سعادت این جامعه تلاش می کنند و هیچ چیز بالاتر از این نیست که هر شخصی یک نفر را در جامعه احیا کند که موجب احیای کل جهان می شود و هیچ خدمتی عزتمندتر از این نیست.

سردار نقدی:ارزش والای عکس امام خمینی،رهبرانقلاب و سردار قاسم سلیمانی در بین رزمندگان مجاهد عراقی
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک راهیان نور(تجلی اخلاص) ضمن تشکر از تمام عوامل راهیان نور گفت: هر  فردی که در مورد پرداختن به کارهای ارزشی تردید دارد و می گوید که این کارها چه فایده ای و ثمره ای دارد، به وضع دنیا نگاه کند و امواج بیداری ملت ها را ببیند.
وی افزود:اگر امروز رزمندگان مجاهد پر افتخار عراقی(یعنی کشوری که استکبار آنها را هشت سال با ما به جنگ انداخت) امروز روی سینه اش عکس امام خمینی و حضرت آقاست، عکس سردار سلیمانی را روی سینه اش می چسباند و این معجزه است.

سردار نقدی گفت:اینکه مجاهد ایرانی و عراقی بعد از هشت سال جنگ،اگر آنقدر به دل هم راه پیدا می کنند و بدون آنکه فردی از آنها بخواهد برای همدیگر جان می دهند؛ اگر امروزدر کشمیر در ارتفاع سه هزار متری بالای بام خانه ها عکس حضرت آقاست؛ اینها اتفاقی حاصل نشده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تمام رسانه های استکبار تمام قد تلاش می کنند که انقلاب و بسیج را بکوبند اما با تمام صرف این هزینه های هنگفت و تبلیغات بی وقفه، عشق انقلاب در دل ملت ها موج می زند که این ثمره زحمات شماست که امروز استکبار را به وحشت انداخته است.

حمایت از رژیم آل خلیفه برای استکبار یک رسوایی بزرگ است
وی افزود: امروز در بحرین یک رهبر دینی را سلب تابعیت می کنند و این یک شکست بزرگ برای استکبار، آمریکای مدعی دموکراسی و انگلیسی است که نظام ما را دیکتاتور می دانند و باید حمایت از این رفتار خصمانه رژیم ال خلیفه را به همه توضیح دهند این در حالی است که در 37 ساله انقلاب اسلامی حتی یک مورد سلب تابعیت در مورد شهروندان اتفاق نیفتاده است.

سردار نقدی ابراز داشت: حمایت از رژیم آل خلیفه برای استکبار یک رسوایی بزرگ است، رسوایی هایی که یکی پس از دیگری رخ می دهند  و ملت هایی که یکی پس از دیگری بیدار می شوند و این ثمره زحمات شما در صدور انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم دنیاست.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین با اشاره به قشر متنوعی که به سفر راهیان نور می روند، گفت: دانشمندان،دکتران،مهندسان و... که به راهیان نور می آیند، چرا می آیند؟ باید به زندگی آنها ورود کنیم که چه شده است که به راهیان نور می آیند؟

وی تاکید کرد: برنامه های تلویزیونی باید تنوع بیشتری داشته باشد و سطح آنها از نظر کیفی بالا برود و از پخش صحنه های تکراری خودداری کنند و باید از ابتدای سفر راهیان نور تا انتهای آن از رفاقت ها، صداقت ها، خطرها و سختی ها و ...که طی می کنند تا به زیارتگاه راهیان نور برسند به تصویر کشیده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی: راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی است
حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این همایش  با اشاره به سخنان رهبری که در دیدار با مسئولین نظام داشتند، گفت: رهبری در این دیدار مفصل درباره مباحث مهم نظام صحبت کردند و در بخشی از سخنانشان گفتند که کار دشمن، جلوگیری از توانمند شدن نظام و تضعیف نقاط قوت جمهوری اسلامی است.

 


وی در ادامه افزود: رهبری، اولین قدرت و اقتدار نظام را ایران اسلامی دانستند و بعد از آن فرمودند که فضای مجازی کاری که با این نسل و نسل بعدی انجام می دهد تضعیف ایمان نسل جدید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: یکی از مهمترین زمینه های کسب ایمان، اتصال روح انسان به ارواح انبیاء و اولیاست و هر چقدر با ارواح اولیا و انبیاء بیشتر ارتباط بگیریم، زمینه ایمان ما بیشتر می شود.

زیارت با معرفت در راهیان نور یعنی اتصال به منبع الهی
وی با اشاره دوباره به بیانات رهبرانقلاب درباره زیارت با معرفت گفت: زیارت با معرفت یعنی اینکه می خواهی در مکانی معنوی با ارواحی ارتباط برقرار کنی که می خواهند تو را به منبع الهی متصل کنند.

تویسرکانی اظهار داشت: ایمان مرکز قلب است و برخلاف اعتقادات، قلب دست خداوند است؛ خداوند در سوره یونس می فرماید که ایمان اذن الهی را می خواهد، یعنی ممکن نیست که کسی بدون اذن الهیموفق به ایمان بشود، یعنی ممکن است کسی عالم،علامه،دکتر یا پروفسور باشد اما مومن نباشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ایمان یک مقوله آسمانی است و یک مقوله دنیوی نیست که با مطالعه به دست بیاید و با مطالعه تلاش علمی به دست نمی آید؛ همه این ها خوب است اما ایمان یک جنس اسمانی است.

وی در ادامه گفت: ما باید به راهیان نور، شهدا و دفاع مقدس به چشم یک کار بزرگ ایمانی و یک عملیات بزرگ فرهنگی نگاه کنیم. هر کسی که به شهدا متصل شد بیمه می شود.

سردارفضلی: راهیان نور بین المللی راه اندازی می شود
سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه بدون نظم و انظباط هرگز نمی توان اردوهای راهیان نور را به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برگزار کرد، گفت: برای ماندگاری اثرات راهیان نور در میان آحاد جامعه نیاز به نظم است.

وی ادامه داد: افتتاحیه راهیان نور 95 برای مسئولان اردویی راهیان نور و کمیته های قرارگاه و دست اندرکاران این عملیات فرهنگی مسئولیت آور است و حضور 25هزار نفر در مراسم افتتاح راهیان نور امسال در ارتفاعات بازی دراز نشان دهنده استقبال گسترده مردمی از معنویت دفاع مقدس در مناطق عملیاتی است.

سردار فضلی گفت: امسال شاهد حضور مهمانان خارجی در مراسم افتتاحیه راهیان نور بودیم و امسال برای نخستین بار، تشکیل راهیان نور بین المللی هم در دستور کار است و ان شالله به زودی عملیاتی می شود و بعد از آن،در استانها هم شاهد تشکیل راهیان نور بین المللی خواهیم بود.

کلنگ احداث یادمان بیت المقدس در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: قریب به 34 سال از عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر می گذرد و در طول این مدت موفق به احداث یادمان این عملیات مهم نشدیم و همین نکته، یکی از مباحث اخیر جلسه ستادمرکزی راهیان نور بود که در مقر قرارگاه مرکزی راهیان نور در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد و بعد از شناسایی نقاط پیشنهاد شده برای احداث این یادمان ارزشمند، سرانجام قرار شد که کلنگ احداث یادمان عملیات بیت المقدس در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز به زمین زده شود تا بعد از احداث آن، شاهد حضور کاروان های راهیان نور در این نقطه باشیم.

وی تاکید کرد:امیدوارم فاز اول یادمان عملیات بیت المقدس تا مهرماه آماده شود تا دراعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی، شاهد بازدید این عزیزان از این مکان باشیم.

10 مهرماه، آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی
سردار فضلی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی گفت: امسال اردوهای راهیان نور دانش آموزی به صورت نمادین در تاریخ 10مهرماه از حرم حضرت معصومه(س) در قم آغاز می شود وبعد از آن، شاهد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهیم بود که نیاز است با قوت هر چه تمام برگزار شود.

پیش بینی حضور7 میلیون زائر در راهیان نور امسال
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ان شالله با همکاری مسئولان راهیان نور سراسر کشور، پیش بینی شده است که امسال 7میلیون زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید به عمل بیاورند.

وی با بیان اینکه خون‌های مقدس و مجاهدت‌های شهدا به‌واسطه فداکاری‌ها و عظمت مادران شهدا است،افزود: این مادران هستند که فرزندان خود را فدایی اسلام تربیت کردند و اگر اسلام نبود دلیلی نبود مادران شهدا فرزندانشان را تقدیم کنند.

سردار فضلی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اندک امکانات اما با توسل بر خدا به پیروزی رسیدند، گفت در دوران هشت سال دفاع مقدس که کشور در تحریم دشمنان بود، رزمندگان با تکیه بر سلاح ایمان و خودباوری به پیروزی رسیدند.

سردار سلیمانی:رویکرد امسال راهیان نور توجه به محتوا و زیارت با معرفت است
سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است که در امتداد راه شهدا برگزار می شود، گفت:قطعا چیزی که شهدا از ما خواستند ادامه دادن راه آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود:هدف از برگزاری همایش مشترک راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی تجلیل از خادمان راهیان نور سال 94 و تبیین برنامه های راهیان نور 95 است.
سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:از ابتدای سال و از شروع راهیان نور سال 95 قریب به 20 جلسه در قرارگاه راهیان نور برگزار شده است که بیش از 190 مصوبه داشته است که مهمترین محورهای مصوبات، توجه و برنامه ریزی در جهت تحقق بخشی محتوای راهیان نور در راستای منویات رهبر انقلاب است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمایشات زیادی در خصوص زیارت با معرفت در راهیان نور داشته اند که چندین مصوبه مهم با موضوع محتوای فرهنگی و زیارت با معرفت در راهیان نورتصویب شده است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: قریب به 30 خادم راهیان نور که در این عرصه زحمات فراوانی را متحمل شده بودند به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

سردار آزادی:رضایتمندی دانش آموزان از نمایش های فرهنگی بصیرتی در راهیان نور
سردار آزادی مسئول فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همایش مشترک راهیان نور دانش آموزی ودانشجویی برای ارائه گزارش و اقدامات ارزشمند مسئولان راهیان نور و تجلیل از خادمین شهدا است، افزود.اساس برنامه ها و سیاست های فرهنگی را در ستاد فرهنگی راهیان نور با همکارانمان در آموزش و پرورش  وکمیته های شش گانه ستاد مرکزی راهیان نور طرح ریزی و برنامه ریزی کردیم و خوشبختانه این روند به استانها هم تسری پیدا کرده است و در استان ها هم ستادهای فرهنگی شکل گرفته است و جلساتی با نگاه کیفی سازی برنامه های راهیان نور و زیارت با معرفت برگزار می شود.
سردار آزادی ادامه داد: تشکیل این همایش برای قرارگاه مرکزی راهیان نور مهم است، اینکه مسئولان راهیان نور دور هم گرد می آیند تا برای محتواسازی برنامه های راهیان نور، طرح ریزی می کنند که اهمیت زیادی برای ما دارد.

لزوم حضور روحانی و راوی در کاروان های راهیان نور
مسئول فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سیاست گذاری شده بود که روحانی و راوی کاروانها به میزان صد در صد تامین شود وحضور راویان 79 درصد بوده که رشد 16 درصدی داشته و حضور روحانی در کاروان ها 61 درصد بوده که رشد 8 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
وی گفت:انتظار فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، تامین صد در صد روحانی و راوی در کاروان های راهیان نور است و اگر کاروانی روحانی و راوی نداشته باشد، از نظر ما کاروان خوبی نیست.

سردار آزادی ادامه داد: قریب به 5600 نفر از روحانیون و مبلغین در یک دوره توجیهی یک روزه با همت بسیج طلاب شرکت کردند و قریب به 20 درصد از این روحانی ها، از امام جماعت آموزش و پرورش بودند.

فضاسازی راهیان نور دانش آموزی باید همانند راهیان نور نوروز باشد
وی خطاب به مسئولان راهیان نور گفت: بدانید که هر چقدر در زمینه انتقال مفاهیم راهیان نور و دفاع مقدس سرمایه گذاری کنیم باز کم است.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:در حوزه  فضاسازی اعم از فضاسازی عمومی و اردوگاه ها و زیارتگاه ها، توفیقمان در فضاسازی اردوگاه ها 78 درصد و یادمان ها 66 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه راهیان نور در طول سال برگزار می شود و هر سال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد،افزود: فضاسازی راهیان نور دانش آموزی باید همانند راهیان نور نوروز باشد.

سردار آزادی در پایان گفت: رضایتمندی دانش آموزان از نمایش های فرهنگی و بصیرتی در راهیان نور که مفاهیم دفاع مقدس را به صورت عینی بازگو می کند، نشان دهنده تلاش های سازمان اردویی راهیان نور بسیج در جهت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل های امروزی است.

اصلانی:جایگاه واقعی «زن در اسلام»به دانش آموزان خواهر در راهیان نور بازگو شود
مینو اصلانی رئیس جامعه زنان کشور این همایش  با اشاره به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر جوانان و نوجوانان گفت: یکی از بحث ها در راهیان نور،توجیه و تبیین ابعاد این برنامه موثر فرهنگی است و فکر می کنم  در این قسمت هر چقدر بررسی بیشتری انجام دهیم، از برگزاری این اردوها، خروجی بیشتری خواهیم گرفت و تاثیرگذاری اش بیشتر می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استقبال خواهران از این اردوها زیاد است، توجه به مباحث تربیتی در این اردوها می تواند مادران آینده کشورمان را به گونه ای تربیت کند که شاهد نسل های آینده با تفکر ارزش های دفاع مقدس باشیم.

اصلانی تاکید کرد: نیاز است که در کنار برگزاری اردوهای راهیان نور، جلسات توجیهی برای دانش آموزان با رویکرد پاسخ دهی به شبهات آنها برگزار کنیم چرا که ایجاد شبهات، یک کار سازماندهی شده توسط پروژه نفوذ است که می خواهد این گونه به زنان تلقین کند که اسلام به دلیل اجبار کردن حجاب زن، در حق زن ظلم کرده است.

 مسئول سازمان بسیج جامعه زنان تصریح کرد: نیاز است که جایگاه واقعی «زن در اسلام» به دانش آموزان خواهر  در راهیان نور بازگو شود تا به ذهن این بچه های معصوم نسبت به جایگاه زن و موضوعات زن خدشه وارد نشود و در این کار، معلمان با جزوه های آموزشی می توانند تاثیرگذار باشند.

اصلانی تصریح کرد:سیره شهدا کمک می کند که این عزیزان در مواجه با جنگ نرم دشمن آمادگی لازم را داشته باشند و نیاز است که یک برنامه ریزی لازم صورت گیرد که کاروان های راهیان نور را به مزار شهیده "مریم فرهانیان"  و شهدای زن در جنوب کشور ببریم، چرا که اینها زنان و دختران شهیدی هستند که در راه اسلام و انقلاب جانشان را تقدیم کردند که می تواند یک پشتوانه قوی برای مبارزه با جنگ نرم باشد./کوله بار

:
:
:
آخرین اخبار