تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره‌کل ورزش خوزستان:
سال گذشته بیشترین رشد و توسعه ورزش استان در شاخصه قهرمانی بود
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان: سال گذشته بیشترین رشد و توسعه ورزش استان، در بحث شاخصه قهرمانی بود
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان: سال گذشته بیشترین رشد و توسعه ورزش استان، در بحث شاخصه قهرمانی بود.

مظفر علیشائی در این نشست که روز سه شنبه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: سومین سالی است که در حال برگزاری جلسات هدف گذاری هیات ها هستیم. سال گذشته بیشترین رشد و توسعه ما، در بحث شاخصه قهرمانی بود و خوشبختانه در بخش ملی خوش درخشیدیم و 30 تا 35 درصد نیز رشد داشتیم.

وی ادامه داد: در سال 94، بیشتر در بحث فراملی رشد داشتیم و نزدیک به 20 درصد با افزایش مدال نسبت به سال 93 مواجه بودیم که این موفقیت ماحصل تلاش همه جامعه ورزش از جمله مربیان، ورزشکاران و هیات های ورزشی استان بود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که فضای سالم و تسهیل‎کننده‎ای برای هیات های استان فراهم کنیم. نه ما و نه هر کس دیگری در مدیریت کامل نیست و تلاش ما این است که نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: در هیات فوتبال خوزستان نیز نزدیک به 40 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و شاید سه چهار برابر این تعداد نیز ورزشکار غیرسازمان یافته داشته باشیم. همان طور که می دانید بحث فوتبال جدا از سایر رشته ها است و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز چنین نگاهی را جهت توسعه فرآیند فوتبال استان دارد.

علیشائی افزود: هیات فوتبال خوزستان سال گذشته قهرمانی های خوبی به دست آورد و استقلال خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر کشور توانست دل همه استان را شاد کند. بومی گرایی در این تیم نشان داد که هر وقت دید بومی گرایی وجود داشته باشد، عرق ملیتی هم با رشد بسیار خوبی رو به رو خواهد بود.

وی با اشاره به حضور دو خوزستانی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: نبود چنین افرادی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال خلائی بود که احساس می شد که با حضور طالقانی و ممبینی، برطرف شد. ما همچنین منتظر هستیم که خبرهای خوبی از باشگاه های خصوصی و فعالیت های استعدادیابی و مدارس فوتبال استان بشنویم و نهایتا هم این تلاش ها منجر به کسب مدال و عضویت ورزشکاران مان در تیم های ملی شود و سربلندی فوتبال خوزستان رقم بخورد.

علیشائی در پایان گفت: تلاش این است که تعداد فوتبالیست های بیمه شده استان، به 100 هزار نفر برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار