تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۵۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شارژ بن کارت رفاهی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز
بن کارت های رفاهی کارکنان دانشگاه برای نخستین بار به مناسبت ماه مبارک رمضان شارژ شد
خوزنیوز: معاون اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شارژ بن کارت های رفاهی کارکنان دانشگاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ لیلا رشیدی گفت: پس از نشست پرسش و پاسخ برگزار شده بین اعضاء هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه در اواخر سال گذشته و قول مساعد دکتر ایدنی جهت حمایت از پرسنل با تدوین بسته رفاهی، بن کارت رفاهی به نام و برای تمام پرسنل تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اهواز و سایر شهرستان های تابعه طراحی و آماده گردید و این کارت های بانکی-رفاهی که به مدت 5 سال اعتبار دارند و مختص پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی تبصره 3 و 4 می باشند، از اسفندماه 94 به کارکنان دانشگاه تحویل داده شد.

معاون اداره رفاه دانشگاه ادامه داد: با حمایت های رئیس و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ماه مبارک رمضان امسال، بن کارت های خرید کلیه کارکنان دانشگاه در راستای حمایت معیشتی از آنان برای نخستین بار شارژ شد.

وی بیان داشت: بن کارت رفاهی پرسنل روز یکشنبه 6 تیرماه 95 به مبلغ یک میلیون ریال شارژ شد و امیدواریم بتوانیم با حمایت های رئیس دانشگاه، شاهد استمرار شارژ آن به مناسبت های مختلف برای حمایت هرچه بیشتر از پرسنل باشیم.

رشیدی در پایان از پرسنلی که تاکنون موفق به دریافت بن کارت رفاهی نشده اند، خواست تا بدین منظور به رابط رفاهی واحد مربوطه و یا به اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار