تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی رکاب‎زنان برتر انتخابی جوانان و بزرگسالان خوزستان
مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان خوزستان (جام رمضان) جهت اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد
مسابقات انتخابی دوچرخه‌سواری جوانان و بزرگسالان خوزستان (جام رمضان) جهت اعزام تیم استان به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

امیر آهنجان، رییس هیات دوچرخه‎سواری استان در این خصوص اظهار کرد: این رقابت‎ها چهارشنبه شب (نهم تیرماه) در پیست شهدای خوزستان و در رشته سرعت برگزار شد.

وی عنوان کرد: این مسابقات در رده‎های سنی جوانان و بزرگسالان و در ماده‎های 200، 500 و 1000 متر به انجام رسید و طی آن 30 رکاب‎زن از اهواز، اندیمشک، خرمشهر، دزفول و ماهشهر با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با اشاره به نفرات برتر رده سنی جوانان گفت: در این رده سنی، حسین شبانی از اهواز به مقام نخست دست یافت، رضا و علیرضا دیناروند هر دو از اندیمشک به ترتیب دوم و سوم شدند و نوید عبداللهی از دزفول و پارسا مزداب از اهواز نیز در رده‎های چهارم و پنجم جای گرفتند.

وی بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز، سیدامین نورانی از خرمشهر در جایگاه نخست ایستاد، محمد باوی از اهواز دوم شد و خلیل زنگویی از ماهشهر مقام سوم را ازآن خود کرد. سروش افشار از اهواز، جلیل زنگویی از ماهشهر و غلامرضا محمدیان‎پور از اهواز نیز به ترتیب در رده‎های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

آهنجان در پایان یادآور شد: دو نفر برتر رده سنی بزرگسالان و چهار نفر برتر رده سنی جوانان، به عنوان نمایندگان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار