تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۶۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان کشتی خردسالان قهرمانی کشور با درخشش فرنگی‌کاران خوزستانی
مسابقات کشتی فرنگی خردسالان کشور با نایب قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید
مسابقات کشتی فرنگی خردسالان کشور با نایب قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید.

مسابقات کشتی فرنگی خردسالان کشور روز گذشته در حالی در بناب به پایان رسید که تیم خوزستان با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم مازندران در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت.

با وجود کسب این رتبه؛ باز هم استان خوزستان با سه قهرمانی در مجموعه تیمی و کسب یک نایب قهرمانی در این رده سنی به عنوان پر افتخارترین استان کشور است.

خوزستان در این دوره از رقابت‌ها توانست با پنج مدال طلا، یک مدال برنز و یک مقام پنجمی فنی‌ترین تیم مسابقات لقب بگیرد.

در این دوره از مسابقات در وزن 30 کیلوگرم رامین احمدی از ایذه، در 35 کیلوگرم احمدرضا محسن‌نژاد از بهبهان، در 42 کیلوگرم محمد امین حسینی از مسجدسلیمان، در 47 کیلوگرم محمد رضا اسلامی نسب از بهبهان، در 85 کیلوگرم محمد عیدی‌زاده از دزفول توانستند مدال طلای این مسابقات را کسب کنند.

باربد برنا از بهبهان نیز در وزن 53 کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قدرت‌نمایی کشتی‌گیران استان خوزستان از جمله شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان و بهبهان در این دوره از رقابت‌ها نشان از توان بالای کشتی گیران مستعد و خردسال این استان است که به مانند بزرگسالان خود می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

حضور ملک‌محمد بویری سرمربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان سینا صنعت ایذه در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در کنار تیم خوزستان و مجموعه پر تلاش مربیان کار کشته این تیم از نکات قابل اشاره است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار