تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۷۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند:
سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی در گتوند حمایت می‌شوند
از سرمایه گذاری بخش خصوصی با ارائه تسهیلات کم بهره در جهت اشتغال، آسایش و رفاه مردم گتوند استقبال کرده و حمایت می کنیم
فرماندار گتوند سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان را خواستار شد و گفت:از سرمایه گذاری بخش خصوصی با ارائه تسهیلات کم بهره در جهت اشتغال، آسایش و رفاه مردم گتوند استقبال کرده و حمایت می کنیم.

سیدمجید صالحی روز جمعه در آیین افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در گتوند افزود:در این راستا برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته که بخشی از این برنامه ها امسال اجرایی شده و بخشی نیز تا پایان امسال اجرا می شوند.

وی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی گتوند افزود: باید ظرفیت های خالی شهرک صنعتی بکار گرفته شوند ضمن اینکه واحدهای غیر فعال نیز باید احیا و کارخانه های بلااستفاده تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه با حمایت از بخش خصوصی پیشرفت چشمگیری در کشور حاصل می شود خاطرنشان کرد:با نگاه ویژه به تولید داخل و صادرات به عنوان بخش مهم سیاست اقتصاد مقاومتی می توان اشتغال را در کشور رونق داد.

سهراب گیلانی با اشاره به اینکه 70درصد ایجاد اشتغال در کشور با تلاش بخش خصوصی قابل انجام است و دولت 30درصد می تواند ایجاد اشتغال کند افزود: نظارت و حمایت بر فعالیت های تولید کنندگان بخش خصوصی لازم است.

گیلانی همچنین با تقدیر و تشکر از مدیریت جایگاه سوخت شهرستان گتوند بر حمایت و همکاری بیشتر شرکت فرآورده های نفتی شوشتر و گتوند به منظور گسترش وارتقا این جایگاه تاکید کرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تعطیلی بخشی از واحد های تولیدی در گتوند حمایت از صنعتگران بخش خصوصی شهرک صنعتی این شهرستان را مهم دانست و افزود: با حمایت بیشتر از واحدهای تعطیل شهرک صنعتی گتوند می توان تعداد زیادی از این واحدها را وارد چرخه تولید کرد که این اقدام نیاز به همت و همکاری تمام مسئولان شهرستان و استانی دارد.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شوشتر و گتوند با اشاره به اینکه با راه اندازی جایگاه سوخت گتوند، تعداد جایگاه های سوخت بنزین در این شهرستان به سه جایگاه افزایش یافت افزود: این جایگاه با 16 هزار و300متر زیربنا با امکانات سکوی سوخت گیری، اتاق هوشمند ، سایت اداری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و بوفه با اعتبار 9 میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و 900میلیون ریال از محل صندوق کارآفرینی امید با اشتغالزایی 10نفر به صورت مستقیم احداث شده است.

حمید میرعالی افزود:در این جایگاه امکان سوخت گیری هشت دستگاه خودرو و چهار دستگاه کامیون به طور همزمان وجود دارد ضمن اینکه با توجه به محل احداث این جایگاه در خارج از شهر ، کمک شایان توجهی به کاهش ترافیک در مرکز شهرستان گتوند خواهد کرد.
جایگاه مذکور با ظرفیت ذخیره سازی 90هزار لیتر بنزین و 90هزار لیتر نفت وگاز مورد بهره برداری قرار گرفت.

این جایگاه سوخت، دارای 10نازل ویژه سوخت بنزین سوپر و معمولی و چهار نازل ویژه نفت گاز است که در حال حاضر به مرکز داده متصل و سوخت گیری آن فعال است.

عملیات اجرایی ساخت این جایگاه سال 1390آغاز شد.

شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان سه جایگاه سوخت بنزین ،نفت و گاز و یک جایگاه سوخت سی ان جی فعال دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار