تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
برخورد با عوامل حقوق‌های نامتعارف اعتماد به نظام را بیشتر می‌کند
امام جمعه آبادان برخورد جدی با فسادهای اقتصادی را خواستار شد و گفت: برخورد با عوامل حقوق های نامتعارف اعتماد مردم به نظام را بیشتر می کند
امام جمعه آبادان برخورد جدی با فسادهای اقتصادی را خواستار شد و گفت: برخورد با عوامل حقوق های نامتعارف اعتماد مردم به نظام را بیشتر می کند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان با سفارش خود و امت خداجوی آبادان به رعایت تقوای الهی، افزود:برخی به اموال بیت المال دست درازی کردند که برخورد قانونی با آنها مطالبه بحق مردمی است.

وی اظهار داشت:این افراد که خود به قانون نیز آشنا هستند، از سوی برخی مورد تایید و حمایت قرار می گیرند که سوی دستگاه های متولی باید در این خصوص ورود کند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد:برخی از این افراد با دست درازی به اموال بیت المال علاوه بر خدشه دار کردن آبروی نظام به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری نیز آسیب رساندند.

وی گفت: وظیفه دولت و مسئولان این است که برای تحقق شعار سال و محکم کردن پایه های اقتصاد، اقدام عملی کنند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش به آخرین گزارش دبیر کل سازمان ملل در خصوص برجام اشاره کرد و اظهار داشت:در این گزارش علی رغم تاکید بر پایبندی ایران به برجام، خواسته های نامشروعی مطرح شده که این امر نشانگر خط گرفتن دبیر کل از آمریکا و دشمنی این کشور با ایران اسلامی است.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود:دشمنی آمریکا با ایران دیرینه است و این کشور می خواهد که مردم و نظام از آرمان و مکتب خود دست بردارند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه، کارآفرینی و توجه به فنی و حرفه ای را ضامن تولید و ایجاد اشتغال در جامعه بیان کرد و اظهار داشت:نگاه نظام، دولت و مجلس به فنی و حرفه ای و کارآفرینی باید ویژه باشد.

وی افزود:جوانان تحصیلکرده زیادی در آبادان وجود دارند که اگر به کارآفرینی تشویق شوند، می توانند در رشته های نفت و پتروشیمی، کشاورزی و نخلداری که در منطقه زمینه مناسبی برای توسعه آنها وجود دارد تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین با محکوم کردن کشتار شیعیان در کشمیر، توجه بیشتر دولت هند به این مهم را خواستار شد.

امام جمعه آبادان در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه این شهر به کودتای نافرجام در ترکیه اشاره کرد و گفت:این کودتا از نظر جمهوری اسلامی محکوم است ولی درس های خوبی برای رئیس جمهوری این کشور دارد که از دخالت در امور کشور سوریه دست بردارد.

وی همچنین سالروز عملیات مرصاد و روز ورزش پهلوانی را گرامی داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار