تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیأت کبدی اهواز:دنبال جذب مربی بومی هستیم
رئیس هیأت کبدی اهواز گفت: برای حضور در لیگ برتر کبدی به دنبال جذب مربی بومی هستیم
رئیس هیأت کبدی اهواز گفت: برای حضور در لیگ برتر کبدی به دنبال جذب مربی بومی هستیم.

کامبیز بهادری امروز اظهار کرد: تیم هیأت کبدی اهواز برای نخستین بار به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرده و تلاش خواهیم کرد با قدرت تمام در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از بیست و سوم شهریورماه در استان گلستان آغاز می‌شود و به زودی پس از انتخابات کادر فنی و نفرات تمرینات تیم هیأت کبدی اهواز آغاز خواهد شد.

رئیس هیأت کبدی اهواز با بیان اینکه در استان خوزستان مربیان بسیار با تجربه و بین‌المللی در رشته ورزشی کبدی وجود دارند، تصریح کرد: به دنبال جذب مربی بومی برای هدایت تیم در مسابقات لیگ برتر هستیم.

بهادری با اشاره به اینکه مذاکرات خود را با گزینه‌های مورد نظر به زودی آغاز می‌کنیم، افزود: پس از انتخاب سرمربی با نظر وی نفرات مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور با حضور 17 تیم در دو منطقه چهار گروه برگزار می‌شود که تیم اهواز در گروه یک منطقه دو با تیم‌های دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان، رستوران سرحدی گلستان و راه سبز تهران هم‌گروه است.

بهادری متذکر شد: تیم اندیمشک دیگر نماینده استان است که از شانزدهم تا نوزدهم شهریورماه در منطقه یک در ارومیه به مصاف حریفان خود می‌رود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

وی در پایان از تغییر نام و اسپانسر تیم هیأت کبدی اهواز برای حضور در مسابقات لیگ برتر خبر داد و گفت: تیم اهواز در مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور با نام شرکت ساب شرکت کرده بود و به دلیل اینکه این شرکت به تعهدات خود عمل نکرده، تیم هیأت اهواز دیگر با این نام در رقابت‌ها حضور پیدا نخواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار