تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: از تیمم راضی هستم
با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنانم در این بازی تجربه اول لیگ برتری‌شان را سپری می کردند از تیمم راضی هستم و امیدوارم تیمی منسجم‌تر را در هفته های آینده روانه مسابقات کنیم
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه روی هر دو گلی که تیمش دریافت کرد تا اندازه ای اشتباهات داوری دخیل بود گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنانم در این بازی تجربه اول لیگ برتری‌شان را سپری می کردند از تیمم راضی هستم و امیدوارم تیمی منسجم‌تر را در هفته های آینده روانه مسابقات کنیم.

 نعیم سعداوی پس از شکست تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران‌مان عذرخواهی ویژه می کنم که از دقیقه یک تا دقیقه 90 بازی، ما را مورد حمایت و تشویق خودشان قرار دادند و امیدوارم در بازی های آینده جبران محبت های آنها را کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم بازی را بررسی کنیم در نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و در نیمه دوم هم به همین ترتیب ولی احساس می کنم در بازی نتیجه ای خلاف آنچه در زمین رخ داد، به وجود آمد. من برای جامعه داوری به خصوص تورج حق وردی احترام بسیار زیادی قائل هستم چرا که از داوران نمونه کشور می‌باشد. با وجود این انتظار دارم صحنه‌هایی که در این بازی اتفاق افتاد به صورت دقیق از سوی کارشناسان بررسی شود تا خدای ناکرده چنانچه اشتباه سهوی نیز رخ داده باشد، مورد توجه قرار بگیرد.

سعداوی افزود: به نظر من روی هر دو گلی که حریف به ثمر رساند، شاید کمی اشتباهات داوری نقش داشت ولی در مجموع از تیم خودم راضی هستم چرا که اکثر بازیکنان من جوان هستند و خیلی از آن‌ها نیز اولین تجربه لیگ برتری‌شان بود و با تمام این تفاسیر معتقدم روزهای بهتری نیز برای ما فرا خواهد رسید و امیدوارم که در بازی های بعدی بتوانیم منسجم‌تر و هماهنگ‌تر کارمان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فولادخوزستان در خصوص وضعیت آمادگی خودش و اینکه آیا سرخپوشان به مرز آمادگی برای شروع لیگ رسیده بودند؟ عنوان کرد: معمولا در دوره آماده سازی مربیان روی چهار مقوله آمادگی فیزیکی، تکنیکی، تاکتیکی و ذهنی تمرکز می کنند. به نظر من چنانچه بخواهیم شرایط امروز تیم را به لحاظ فیزیکی بررسی کنیم می بینیم که تیم ماشین سازی تبریز امروز در 20 دقیقه پایانی بازی کاملا حریفی دست و پا بسته در مقابل ما بود و تیم ما یک طرفه در حال فشار و خلق موقعیت روی دروازه حریف بود که این نشان از آمادگی خوب فیزیکی بازیکنان ما دارد. با وجود این باید قبول کنیم که تیم ما تیم جوانی است و نیاز داریم که تیم را بیش از اینها تقویت کنیم و امیدوارم با اضافه شدن چند مهره در روزهای آینده، تیممان حالت منسجم تری به خود بگیرد.

وی در خصوص بازیکنان جوان تیمش همانند پاک پرور، میلاد بدرقه و عبدالله ناصری نیز گفت: امروز میلاد بدرقه با 20 سال سن در اولین بازی لیگ برتری اش موفق به گلزنی شد که این حکایت از اعتماد به نفس بالای این بازیکن دارد. میلاد پاک پرور نیز فصل گذشته جزو بازیکنان خوب استقلال بود و بسیار با انگیزه می‌باشد.

سعداوی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا نیمکت تیمش نیمکت ضعیفی نیست؟ بیان کرد: در نیمکت، ما مقداری دستمان خالی است اما بالاخره روی همین نیمکت بازیکنان جوان، مستعد و آینده‌داری نشسته اند اما در کنار این بازیکنان به فکر این هستیم که بازیکنان کارآمدتری نیز جذب کنیم و هدفمان این نیست که تنها لیستمان را پر کنیم و بگوییم ما فلان بازیکن را گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: تمام بازی‌ها در لیگ برتر سخت است و اگر به صحبت‌های قبل از این بازی من رجوع شود، می بینید که قبلا نیز گفته ام که بازی ماشین سازی تبریز بازی سختی برای ما خواهد شد. با وجود این روی اشتباهات بچه‌گانه دروازه‌مان باز شد و من نمی توانم اسم این گل های خورده را بی‌تجربگی بگذارم چرا که من تمام این نکات را قبل از شروع بازی به تمام بازیکنان گوشزد کردم و حتی پس از اینکه گل را به ثمر رساندیم، به تمام بازیکنان گوشزد کردم باید 4-5 دقیقه بعد از گل، تمرکزمان را حفظ کنیم ولی متاسفانه از همان ناحیه‌ای که گوشزد کرده بودیم، گل خوردیم. در مجموع فکر می کنم تیم حریف نیز تا اندازه‌ای خوش‌شانس بود چرا که ما موقعیت های بسیاری را از کف دادیم و از طرفی نیز یک پنالتی را به هدر دادیم که اگر حداقل یکی از این توپ ها گل می‌شد، می توانستیم حداقل با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما از زمانی که کارمان را با فولاد شروع کردیم مسوولان قول دادند که موضوع ایوب والی و سروش سعیدی حل شود. این سوال را از مسوولان دارم که چطور ممکن است بازیکنی مشابه ایوب والی یک ماه بعد از ایوب والی محروم می شود ولی از دو ماه قبل محرومیتش به حالت تعلیق در می آید و محرومیت ایوب والی ما همچنان باقی است؟ امیدوارم مسوولان به این سوال پاسخ روشنی بدهند. متاسفانه هر روز مسوولان به ما امروز فردا می کنند. ما روی این دو مهره حساب کرده بودیم و علاوه بر این دو بازیکن، ما دو مهره جذب کرده بودیم که با آسیب دیدگی مواجه شده بودند که این موارد کمی روی شروع کار ما تاثیرگذار بود.

سعداوی در پایان در خصوص سیستم 4-1-4-1 که در ابتدای بازی برای تیمش به کار برد نیز یادآور شد: سیستم بخشی ظاهری از فوتبال است ولی آن چیزی که تعیین کننده است، آن است که مربیان چه اهداف تاکتیکی را دنبال می کنند و مربیان براساس شناختی که از حریف دارند، وظایفی را مشخص می کنند ما نیز بر همین اساس سیستم بازی را چیدیم. درست است که در ابتدای بازی شریفات تک مهاجم ما بود ولی میلاد پاک پرور به شریفات اضافه می شد و ما در خیلی از دقایق بازی با دو مهاجم بازی می کردیم. در مجموع ما برای تیم ماشین سازی برنامه داشتیم و دیدید که هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت های زیادی را روی دروازه ماشین سازی خلق کردیم و حریف خوش شانس بود که موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار