تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی مشکلات مدارس هندیجان با حضور استاندار
سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان کمبودها و مشکلات مدارس شهری و روستایی هندیجان بررسی شد
سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان کمبودها و مشکلات مدارس شهری و روستایی هندیجان بررسی شد.

سید مهران رفیعی جمعه اظهار کرد: به منظور بررسی و رفع مشکلات مدارس این شهرستان پیش از آغاز سال تحصیلی، جلسه ای با حضور شریعتی استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش شامگاه پنج شنبه در محل دفتر استاندار تشکیل شد.

وی گفت: آموزش و پرورش از اولویت های ما در شهرستان هندیجان است و رفع برخی مشکلات و تامین نیازهای این حوزه در شهرستان های محروم با همکاری و مساعدت مدیران ارشد استان امکان پذیر است.

رفیعی افزود: تجهیز مدارس به رایانه ، کولر گازی،آبسردکن، محوطه سازی ، دیوار کشی و همچنین تقویت آزمایشگاه پژوهش سرای دانش آموزی، تعمیر و ساخت سرویس های بهداشتی از عمده مشکلاتی بودند که با دکتر شریعتی مطرح و ایشان با نگاه و دید مثبت بر تامین تجهیزات و رفع این مشکلات تاکید نمود.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تخصیص اعتبارات ویژه برای آموزش و پرورش مناطق محروم می تواند نقش به سزایی در نوسازی و تجهیز مدارس داشته باشد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان واقع شده و هفت هزار دانش آموز آن در 71 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار