تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیأت جودو بندر امام:
جودو بندر امام مشکل تاتامی دارد
رئیس هیأت جودو بندر امام با بیان اینکه جودو این شهر مشکل تشک تاتامی دارد، گفت: مبلغی برای خرید تاتامی به حساب هیأت جودو واریز شد که متأسفانه این مبلغ بلوکه شده است
رئیس هیأت جودو بندر امام با بیان اینکه جودو این شهر مشکل تشک تاتامی دارد، گفت: مبلغی برای خرید تاتامی به حساب هیأت جودو واریز شد که متأسفانه این مبلغ بلوکه شده است.

مهدی ولی‌پور امروز اظهار کرد: خانه جودو بندرامام در چند سال گذشته همکاری گسترده‌ای با سایر رشته‌های مختلف داشته و بیش از هشت تیم رزمی شامل کاراته، نینجا، ووشو و جودو آقایان و بانوان را زیر پوشش قرار داده است.

وی ادامه داد: همین امر فشار زیاد و مضاعفی بر تشک جودو تحمیل کرده به گونه‌ای که از دو تخته تشک جودو که بیش از 100 عدد بوده تنها زیر 50 عدد باقی مانده که آن هم به علت فرسودگی و کهنگی قابلیت استفاده را از دست داده و به ناچار با یک رویه تشک کشتی قابل تمرین کردن است.

رئیس هیأت جودو بندر امام خاطرنشان کرد: این هیأت در چند سال گذشته با وجود پیگیری‌های فراوان و جلسات مختلف با مسؤولان شهری، شورای شهر و حتی قول مساعد نماینده قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی متأسفانه تاکنون غیر از وعده و وعید چیزی عایدش نشده است.

ولی‌پور افزود: همین مسأله باعث شده هیأت همواره شرمنده خیل انبوه ورزشکاران و مربیان باشد به گونه‌ای که علاوه بر اختلال در روند تمرینی و صدمات و آسیب دیدگی ورزشکاران حین تمرین، هیأت جودو نمی‌تواند میزبانی مسابقات را باوجود آمادگی و شایستگی ورزشکارانش برگزار کند.

وی متذکر شد: اخیرا با اختصاص مبلغی برای خرید تشک جودو و واریز وجه به حساب هیأت این امیدواری بود که مشکل اساسی هیأت جودو و سایر رشته‌های مرتبط و زیر پوشش حل شود که متاسفانه با بلوکه شدن مبلغ فوق عملاً هیچ دستاوردی به ارمغان نیامد و ما همچنان باید برای رفع مشکل چشم انتظار باشیم.

رئیس هیأت جودو بندر امام گفت: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، شهردار، شورای شهر، رئیس اداره ورزش و دیگر افراد مسؤول عاجزانه استدعا و خواهش داریم که قضیه خرید تشک جودو (تاتامی) را بعد از چند سال رایزنی و تلاش به سرانجام  مطلوب رسانده تا دعای خیر ورزشکاران جوان و نوجوان بدرقه راهشان باشد.

ولی‌پور در پایان اظهار کرد: می‌گویند هر باشگاه ورزشی و مدرسه آموزشی را که راه بیندازید درب‌های یک زندان را بسته‌اید، بنابراین از مسؤولان تقاضا داریم به این موضوع دقت نظر داشته و در راستای رفع مشکلات این هیأت ورزشی گام بردارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار