تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۶۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
مراسم پاسداشت حماسه مردم اندیمشک برگزار می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: با هدف تبیین و پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت ویژه مراسم پاسداشت حماسه مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس در شش مهر ماه برگزار می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: با هدف تبیین و پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت ویژه مراسم پاسداشت حماسه مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس در شش مهر ماه برگزار می‌شود.

ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامی داشت حماسه 6مهر 1359 مردم اندیمشک و نیروهای مسلح در جسر نادری اظهار داشت: تقدیم یک هزار شهید والامقام در عرصه دفاع مقدس و دفاع از نظام اسلامی، نشان دهنده اعتقاد راسخ مردم شهرستان اندیمشک به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارد.

وی افزود: شهرستان اندیمشک و  استان خوزستان، دین خود را به اسلام و نظام ادا کردند و این برای مردم منطقه، یک افتخار است چرا که این مردم برای حضور و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستادگی بی نظیری کرده‌اند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: ولایت مداری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و روحیه شهادت و شجاعت عمده‌ترین خصوصیت مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک بوده که باید به آن توجه و تاکید داشت.

وی گفت:  به همین جهت و با هدف تبیین و پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت، ویژه مراسم پاسداشت حماسه مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس در شش مهر ماه و با محورهای مختلفی در زمینه معرفی و تبیین حوادث و رویدادهای این روز ماندگار برگزار می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: در این روز مردم و رزمندگان این شهر و منطقه با کمترین و ابتدایی‌ترین امکانات نظامی از پیش روی نیروهای بعثی جلوگیری کرده و مانع از تصرف جاده سراسری اندیمشک به اهواز  و تسلط بر خوزستان شدند.

وی افزود: در صورت تصرف این جاده محاصره خوزستان کامل شده و رژیم بعث به هدف خود که جدا کردن استان خوزستان از خاک کشور اسلامی بود به انجام می‌رسید و ضربه سنگینی بر کشور و انقلاب نوپا و ارزشمند اسلامی وارد می‌شد.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: همه مسئولان باید امسال نیز مانند سال گذشته در راستای برگزاری شایسته این روز و معرفی آن به نسل جوان و نوجوان و سایر هم وطنان گام بردارند چرا که  پاسداشت این روز و تبیین و شناساندن زوایای مختلف این حماسه بزرگ بر عهده همه مسئولان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار