تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومی تنیس‌روی‌میز نونهالان خوزستان در کشور پس از 10 سال
تیم نونهالان خوزستان عنوان سوم مشترک رقابت‌های تنیس‌روی‌میز کشور را به دست آورد.
عبدالله شمس، سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز نونهالان استان اظهارکرد: ‌این مسابقات از سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

 وی بیان کرد: ‌تیم خوزستان متشکل از ارشیا عنایت‌زاده، ‌رضا نوروزی‌اصل، ‌محمدامین کردانی و اردوان رحمانی در این رقابت‌ها حضور داشت که در بخش تیمی با شکست تیم‌های گیلان، خراسان رضوی، ‌لرستان، مرکزی و شکست تیم قدرتمند همدان، به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کرد.

 سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز نونهالان خوزستان افزود: ‌تیم استان در مرحله نیمه‌نهایی در دیداری نزدیک و در عین شایستگی با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم کردستان شکست خورد. در نهایت هم نماینده استان پس از 10 سال موفق به کسب عنوان سوم تیمی رقابت‌های نونهالان کشور شد. در بخش تیمی، استان‌های تهران و کردستان به ترتیب اول و دوم شدند و استان‌های فارس و خوزستان به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: ‌در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز ارشیا عنایت‌زاده، بازیکن خوش‌ تکنیک و با اخلاق استان توانست به عنوان سومی دست پیدا کند و مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی را به دست آورد. در این بخش نیز صمدی و نصیری هر دو از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و عنایت‌زاده از خوزستان و منتظری از قم به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار