تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات پاورلیفتینگ خوزستان
رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ با لوازم و بدون لوازم خوزستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید
رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ با لوازم و بدون لوازم خوزستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

رضا حسین پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان اظهار کرد:‌ این پیکارها روز جمعه (پنجم شهریورماه) در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی رامهرمز برگزار شد.

وی با بیان این‌که 115 ورزشکار در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت:‌ تیم‌هایی از اهواز، مسجدسلیمان، رامهرمز، دشت آزادگان، بهبهان، رامشیر، کارون، ایذه، جایزان و اندیمشک در این رقابت ها حضور داشتند.

مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان به نتایج تیمی مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم اشاره و عنوان کرد:‌ در رده سنی نوجوانان، توانمند اهواز، کانون بسیج اصناف رامهرمز و مدرسه بدن اهواز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی جوانان نیز هیات بدنسازی شهرستان جایزان به مقام اول رسید، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و قهرمانان کارون عنوان سوم را به دست آورد.
 
وی افزود:‌ در رده سنی بزرگسالان نیز شهیدخورشیدی اهواز به قهرمانی رسید، کانون بسیج اصناف رامهرمز در رده دوم قرار گرفت و نیما مسجدسلیمان سوم شد و رده سنی پیشکسوتان تیم نیما مسجدسلیمان در جایگاه نخست ایستاد، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و تیم شهید خورشیدی اهواز مقام سوم را کسب کرد.

حسین‌پور به نتایج تیمی پاورلیفتینگ بدون لوازم هم اشاره کرد و گفت: در رده سنی نوجوانان، کانون بسیج اصناف رامهرمز اول شد، اوتانا رامهرمز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیات بدنسازی جایزان مقام سوم را به خود اختصاص داد و در رده سنی جوانان، کانون بسیج اصناف رامهرمز به قهرمانی رسید، هیات بدنسازی دشت آزادگان نایب‌قهرمان شد و هیات بدنسازی جایزان در رده سوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان تیم شهید خورشیدی اهواز به عنوان نخست دست پیدا کرد، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و هیات بدنسازی دشت آزادگان در مکان سوم ایستاد و در رده سنی پیشکسوتان تیم‌های نیما مسجدسلیمان، کانون بسیج اصناف رامهرمز و هیات بدنسازی ایذه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان گفت:‌ حضور 115 ورزشکار در این مسابقات نوید روزهای خوب در آینده نزدیک را می‌دهد. رقابت‌ها نیز از سطح کیفی خیلی خوب برخوردار بود و تعدادی از قهرمانان آسیا و جهان نیز در این پیکارها حضور داشتند که از نکات قابل توجه این رقابت‌ها بود.

وی بیان کرد:‌ جا دارد از اداره‌کل ورزش و جوانان، هیات بدنسازی و پرورش‌اندام رامهرمز و بسیج اصناف رامهرمز بابت میزبانی بسیار خوب شان از این رقابت‌ها قدردانی کنم.

حسین پور گفت:‌ بازهم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواهش می‌کنم که یک سالن خوب و با کیفیت در اختیار این ورزش جذاب و دیدنی قرار دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار