تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۹۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد:
افتتاح 26 طرح با اعتبار 600 میلیارد ریالی در هفته دولت
فرماندار ویژه آبادان گفت: 26 طرح با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت انتخاب شد که در این هفته، یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند
فرماندار ویژه آبادان گفت: 26 طرح با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت انتخاب شد که در این هفته، یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند.

 عزیزالله شهبازی صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باعث خوشحالی‌ست که با تمامی مشکلات که در کشور وجود دارد، کارگزاران نظام رسالت سنگین دولت را  با هدف ارائه خدمات براساس تدبیر و امید آفرینی برای مردم در جای جای ایران اسلامی به انجام می‌رسانند.

وی ادامه داد:  بار سنیگن مسئولیتی بر دوش رئیس جمهور قرار دارد، و انتظار می‌رود تک‌تک مسؤولان دولتی در سراسر کشور مهمترین وظایف و ماموریت خود را که تامین امنیت، رفاه اجتماعی، درآمد و معیشت مردم است را به خوبی به انجام برسانند.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های مالی فراوان، زندگی، کار و حرکت در شهرستان آبادان جریان دارد، اما طرح‌های زیادی در شهرستان داشتیم که به انجام رسید و آماده بهره‌برداری شدند،

شهبازی افزود: از میان آنها 26 طرح با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت انتخاب شد که در این هفته، یکی پس از دیگری افتتاح می شوند.

وی  با اشاره به بهره‌برداری از سه پروژه در پتروشیمی آبادان با اعتباری بالغ بر225 میلیارد ریال، یادآور شد: در بحث توسعه شرکت با سابقه پتروشیمی آبادان، اگر چه موضوع توجه به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به عنوان راهبرد اصلی به شمار می‌رود، اما باید درون زا و برون‌نگر باشیم چرا که  نمی‌توانیم خود را از فن‌آوری‌هایی که در دنیا وجود دارد بی‌بهره کنیم.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: در این عرصه باید استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا همراه با بومی‌سازی آن و استمرار کار توسط کارشناسان داخلی برای تولید محصولات به روز و متناسب با ذائقه مشتری برای عرضه در بازار اقدامات لازم صورت پذیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار