تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان طی پیامی آغاز سال تحصیلی 96 - 95 را به دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان تبریک گفت
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان طی پیامی آغاز سال تحصیلی 96 - 95 را به دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان تبریک گفت.

در پیام محمد تقی‌زاده آمده است:

«به نام معلم اول هستی که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراسته گردانید و به عزیزترین پیام‌آور خود فرمان خواندن داد. سرآغاز دوباره رویش و طراوت مهربانی و خردورزی را در بوستان علم و معرفت به تمامی معلمان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز تبریک می‌گویم.

همکاران ارجمند و دانش‌آموزان عزیز؛

خداوند سبحان را شاکریم که ماه اعتدال طبیعت، ماه مهر را به عید ولایت مزین نموده است و در سایه‌ی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ما را برای کسوت معلمی و دانش‌اندوزی برانگیخته و در این برهه از زمان الطاف خود را شامل حالمان نموده است.

امیدوارم که همواره بتوانیم بر مدار تدبیر و امید و توجه ویژه به کارکردهای علمی و مشارکت فعال همه‌ی آحاد جامعه اسلامی موجبات تعالی آینده‌سازان را در رسیدن به قله‌های دین و دانایی و نیل به حیات طبیه فراهم سازیم و وارثان مطمئنی برای افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بانوی عصمت و طهارت  (س) باشیم.

و بر این باوریم که آموزش‌وپرورش به‌عنوان بنیادی‌ترین و اثربخش‌ترین نهاد اجتماعی برای توسعه همه‌جانبه کشور و استان عزیزمان نیازمند مدارس کارآمد و خلاق است تا بتوانند دانش‌آموزانی پرسشگر، نقاد، متفکر و اخلاقی مبتنی بر آیین مهر و محبت و صلح و دوستی تربیت کند.

در همین  راستا و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و شعار راهبردی سال جاری یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و  اهداف آموزش‌وپرورش در استان خوزستان، بیست اولویت مهم و اساسی در قالب یک برنامه‌ ی عمل طراحی و تدوین گردیده است.

امید است  با توکل به خداوند متعال و تلاش و اهتمام همه‌ی دلسوزان و همکاران گرامی و اولیای ارجمند، زمینه‌ی رشد و پیشرفت آموزش‌وپروش و کسب قله‌های علم و فناوری توسط دانش‌آموزان و توسعه‌ی فرهنگ متعالی اسلام عزیزمان را فراهم سازیم. موفق و مؤید باشید.»
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار