تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیکر معلم فداکار شهرستان باوی تشییع شد
پیکر مرحوم جلیل محمودی، معلم فداکار شهرستان باوی که یک ماه پس از غرق شدن در رودخانه کارون، امروز (یکم مهرماه) با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع شد
مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: پیکر مرحوم جلیل محمودی، معلم فداکار شهرستان باوی که یک ماه پس از غرق شدن در رودخانه کارون، امروز (یکم مهرماه)  با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع شد.

مجید موحدیان اظهار کرد: جلیل محمودی یک ماه پیش همراه با همکار و دوست خود رحمان علیمی پس از مراسم تجلیل از فعالان کنکور و خیرین آموزشی راهی شوشتر شد که کنار رودخانه کارون  دچار حادثه شدند. وی که برای نجات همکار خود از غرق شدگی وارد آب شده بود، خود گرفتار آب های خروشان شد.

وی افزود:  جسد رحمان علیمی پس از چند ساعت پیدا شد اما جستجوهای متعدد توسط غواصان حرفه ای برای پیدا کردن جسد جلیل محمودی بی نتیجه ماند تا اینکه در روز عید غدیر، کنار پل شناور شهر ملاثانی روی آب آمد.

موحدیان گفت گفت: جلیل محمودی و رحمان علیمی هر دو دانشجوی دکتری بودند و به عنوان خیرین آموزشی به صورت رایکان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور کلاس برگزار می کردند. علیمی معلم شهر ملاثانی و محمودی معلم شهر ویس از توابع شهرستان باوی بوده و هر دو در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می کردند. مراسم تشیع این معلم از درب آموزش و پرورش شهرستان باوی واقع در ملاثانی و تا آرامستان شهر ویس انجام شد.

 22 هزار دانش آموز شهرستان باوی در 188 فضای آموزشی زیر نظر یک هزار و 256 معلم تحصیل می کنند و 80 درصد معلمان این شهرستان غیربومی هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار