تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۱۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد
ائمه‌جمعه شهرستان‌های استان خوزستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کردند: روحیه انقلابی و شهادت طلبی در بین جوانان ما وجود دارد
ائمه‌جمعه شهرستان‌های استان خوزستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کردند: روحیه انقلابی و شهادت طلبی در بین جوانان ما وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیلی پیربلوط در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هفتگل که در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خود و همه شما خواهران و برادران گرامی را به تقوای الهی دعوت می‌کنم تقوا یعنی اینکه واجبات را انجام دهیم و محرمات را ترک کنیم.

وی با گرامیداشت ششم مهر ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و به بیان برخی از مشکلات این قشر پرداخت و گفت: حقوق بازنشستگان کافی نیست و کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد.

امام جمعه هفتگل به سالروز شهادت شهید عبدالکریم هاشمی‌نژاد اشاره کرد و با اشاره به خدمات آن شهید در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهید هاشمی‌نژاد فعالترین نیروی انقلابی در مشهد مقدس بود که در راه اهداف خود نیز به شهادت رسید.

وی در ادامه به 5 مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در سال 1360 اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی پیربلوط با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی از خدمات آتش نشانان در حوادث تقدیر  و از زحمات آنها تشکر کرد.

امام جمعه هفتگل روز هشتم مهر ماه بزرگداشت مولانا جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی را گرامی داشت و به برخی از آثار این شاعر نامی اشاره کرد.

امام جمعه لالی: سفر استاندار و مسئولان استان خوزستان به لالی تبلیغاتی نباشد

حجت‌الاسلام سید حسین علوی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به روح شهدای دوران حماسه و ایثار درود می‌فرستیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که روحیه انقلابی و شهادت طلبی در بین مردم و جوانان ما وجود دارد هیچ قدرتی به ویژه آمریکای جنایتکار نمی‌تواند غلطی کند.

امام جمعه لالی در ادامه با یادآوری اول مهرماه و بازگشایی مدارس گفت: رمز موفقیت در جامعه آموزش و پرورش انقلابی بودن و آرمانگرایی مربیان و معلمان و کناره گیری از سیاسی کاری و حاشیه سازی خواهد بود زیرا مسائل حاشیه‌ای سمی مهلک برای این دستگاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سفر برخی مسئولان به شهرستان لالی تاکید کرد: انتظار داریم سفر مسئولان استانی به ویژه استاندار خوزستان به لالی سفری کاری باشد و تبلیغاتی نباشد.

حجت‌الاسلام علوی‌اصل تصریح کرد: جلساتی که در این سفرها نیز برگزار می‌شود نیز در جهت رفاه حال مردم باشد نه به صورتی تشریفاتی برگزار شود که تاثیری در زندگی مردم نداشته باشد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار