تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک واحد آموزشی 6 کلاسه در آبادان به بهره برداری رسید
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش آبادان و جمعی از مسئولان محلی یک واحد آموزشی شش کلاسه در آبادان به بهره برداری رسید
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش آبادان و جمعی از مسئولان محلی یک واحد آموزشی شش کلاسه در آبادان به بهره برداری رسید.

رئیس اداره نوسازی مدارس آبادان شنبه در حاشیه بهره برداری از این واحد آموزشی در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:این واحد آموزشی در زمینی به مساحت دو هزار و 25 متر مربع و فضای آموزشی 500 متر مربع و و مساحت محوطه یک هزار و 380 متر مربع ساخته شده است.

فرشاد محمدزاده افزود:این مدرسه شش کلاسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون ریال با کمک سازمان منطقه آزاد اروند احداث شده است.

* آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان آبادان همزمان با سراسر کشور

همزمان با آغاز سال نحصیلی جدید، 48 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی آبادان، در 263 واحد آموزشی و یک هزار و 605 کلاس درس سال تحصیلی 96 ـ 95 را آغاز کردند.

مدیرآموزش و پرورش آبادان در آیین آغاز سال تحصیلی این شهرستان گفت:سه هزار نیروی آموزشی ، اجرایی و اداری در سال تحصیلی جدید در آبادان فعالیت می کنند.

جواد علوانیان افزود:چهار هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی و پنج هزار و 500 دانش آموز پیش دبستانی نیز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی از کمبود نیروی 50 آموزگار در مقطع ابتدایی خبر داد و اظهار داشت:با تمهیدات اندیشیده شده مشکل کمبود معلم در روستاها برطرف شده و مشکلی در این زمینه نیست.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین با گرامی داشت یاد و خاطره 26 فرهنگی شهید به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش وقت آبادان شهید صمد صالحی در بمباران اداره اموزش و پرورش آبادان در دوم مهر سال 1359 افزود:مردم ایران به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر در برابر دشمن متجاوز مردانه ایستادند و از خاک خود دفاع کردند.

عزیزالله شهبازی، تحصیل، تذهیب و ورزش را سه خواسته مقام معظم رهبری از جوانان و دانش آموزان دانست و گفت:در دولت تدبیر و امید تحولات خوبی در بخش آموزش و پرورش آبادان با کمک سازمان منطقه آزاد اروند محقق شده است.

امام جمعه آبادان نیز در این مراسم گفت:توجه به مناطق مرزی و محروم باعث ارتقاء امنیت و ثبات در منطقه می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:انتظار داریم مسئولان توجه خاصی به مناطق محروم شهرستان داشته باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار