تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش شوش:
طبق قانون تنبیه بدنی به هر نحوی ممنوع است
رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه طبق قانون تنبیه بدنی به هر نحوی ممنوع است، گفت: تنبیه بدنی توسط همکاران به هر نحوی باعث می‌شود تا آبروی فرهنگیان و معلمان برود
رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه طبق قانون تنبیه بدنی به هر نحوی ممنوع است، گفت: تنبیه بدنی توسط همکاران به هر نحوی باعث می‌شود تا آبروی فرهنگیان و معلمان برود.

مجتبی دیناروند صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شوش با مدیران مدارس که با محوریت سرشماری اینترنتی در سالن امور تربیتی برگزار شد، با اشاره به خبرساز شدن تنبیه بدنی در برخی مدارس این شهرستان از مدیران مدارس خواست تا در جلسات شورایی که با معلمان برگزار می‌کنند، این مسئله را به اطلاع همکاران خود برسانند.

وی با بیان اینکه طبق قانون تنبیه بدنی به هر نحوی ممنوع است، اظهار کرد: تنبیه بدنی توسط همکاران به هر نحوی باعث می‌شود تا آبروی فرهنگیان، معلمان و تمام شهرستان برود.

وی به خبرساز شدن تنبیه بدنی دانش‌آموز توسط معلم شوشی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مدارس، بعضی مکان‌ها تنبیه صورت می‌گیرد به این صورت که کنترل از دست می‌رود و این عمل انجام می‌شود، اما هیچ‌گاه دیده نشده که در این بعد و با این وسعت و همانند شوش، رسانه‌ای شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش تصریح کرد: رسانه‌ای کردن این موارد مغرضانه است؛ بعضا همکاران ما اشتباه هم می‌کنند، ما هم نمی‌خواهیم این اشتباه را مخفی کنیم یا منکر آن شویم، در قبال آن اشتباهی که صورت می‌گیرد، ما معذرت‌خواهی می‌کنیم و سعی می‌کنیم دیگر تکرار نشود.

دیناروند در ادامه یادآور شد: کسی نیست که در آموزش و پرورش کتک نخورده باشد؛ حداقل یک سیلی و پس گردنی! کسانی که این موارد را پخش می‌کنند دانش‌آموزان تنبلی بودند که مرتب کتک می‌خوردند و می‌خواستند تلافی در بیاورند.

گفتنی است؛ منتشر شدن کلیپ تنبیه بدنی یک دانش‌آموز شوشی توسط معلمش در سال گذشته با واکنش فعالان اجتماعی رو به رو شده بود، در روزهای گذشته نیز منابع محلی از پاره شدن پرده گوش یک دانش‌آموز ابتدایی به دلیل تنبیه بدنی خبر دادند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه طبق قانون تنبیه بدنی به هر نحوی ممنوع است

و این


دیناروند در ادامه یادآور شد: کسی نیست که در آموزش و پرورش کتک نخورده باشد؛ حداقل یک سیلی و پس گردنی! کسانی که این موارد را پخش می‌کنند دانش‌آموزان تنبلی بودند که مرتب کتک می‌خوردند و می‌خواستند تلافی در بیاورند.


رسانه ای؟مغرضانه؟

این رییس هست؟
آموزش و پرورش؟
لطفا توضیح مختصری درباره معنی کلمات آموزش و پرورش بفرمایید.
نوید
|
UNITED STATES
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
تایید سلامت روانی شاغلین آموزش و پرورش وظیفه رییس هست.

احتمال داره اون معلم بدلیل عقده ها و کمبودها و حتی کتک های دوران مدرسه اش,این حرکت رو انجام داد.

این طرف قضیه هم ببینید.
:
:
:
آخرین اخبار