تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع درخت در اهواز/عکس
خوزنیوز: نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع درخت در اهواز برگزار شد. این نمایشگاه با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و "گروه تجسمی ساعت هفت" در محل گالری شهید رضایی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در مراسم افتتاح این نمایشگاه علی بنی عگبه رئیس اداره محیط زیست اهواز نمایشگاه هنری را محلی برای تاثیر گذاری برجامعه دانست وگفت: طبیعت همیشه الهام بخش هنرمندان بوده است و اولین کسانی که به تغییرات و تخریب طبیعت قرار می گیرند هنرمندان هستند.

وی موضوع درخت را برای این نمایشگاه متفکرانه خواند و گفت: درختان خیر محض هستند و وجود آنان را برای همه زیستمندان در کره خاکی مفید دانست.

بنی عگبه ادامه داد: 60درصد اکسیژن کره زمین از درختان تامین می شود واز تاثیرات دیگر آن می توان به حفظ و نگهداری خاک در مقابل فرسایش اشاره کرد.

وی بسیاری از بلایای طبیعی که امروزه بشر با آن دست به گریبان است را حاصل نادیده گرفتن اهمیت درختان دانست و از همه کسانی که در برگزاری این نمایشگاه تلاش نموده اند قدردانی نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ گروه تجسمی ساعت هفت جمعی از محققان ،اساتید و معلمین که در حوزه فعالیتهای تجسمی ، نقاشی ،عکاسی و... می باشد که با هدف آموزش هنر تجسمی سالم تلاش می نمایند.در این گروه نزدیک به 30 هنرمند فعالیت می کنند که در نمایشگاه دستان زمین آثار 16 هنرمند در غالبهای مختلف هنر به معرض دید علاقمندان در آمده است.

لازم بذکر است این نمایشگاه از تاریخ 24 لغایت 29مهر ماه سالجاری از ساعت 9تا 12 صبح و بعد از ظهر 16تا19:30  در محل معاونت دانشگاه فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز بر پا می باشد.


:
:
:
آخرین اخبار