تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم
نخستین سالگرد شهید حسونی‌زاده در اهواز برگزار می‌شود
فرزند شهید فرشاد حسونی‌زاده از برگزاری نخستین سالگرد شهادت پدر شهیدش خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مردم و خانواده معزز شهدا در اهواز انجام می‌شود
فرزند شهید فرشاد حسونی‌زاده از برگزاری نخستین سالگرد شهادت پدر شهیدش خبر داد و گفت: این برنامه با حضور مردم و خانواده معزز شهدا در اهواز انجام می‌شود.

ناصر حسونی‌زاده اظهار داشت: نخستین سالگرد شهادت سردار دلیر سپاه اسلام شهید فرشاد حسونی‌زاده در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه روز پنج‌شنبه 29 مهرماه همزمان با 18 محرم الحرام سال 1438 هجری قمری بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

فرزند سردار شهید فرشاد حسونی‌زاده اضافه کرد: این برنامه در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اهواز واقع در کوی 15 خرداد برگزار می‌شود که مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

وی گفت: در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید فرشاد حسونی‌زاده یکی از فرماندهان سپاه سخنرانی می‌کند و احمد طرفی از مداحان خوزستان به مرثیه‌سرایی و نوحه خوانی می‌پردازد.

حسونی‌زاده خاطرنشان کرد: در این آئین خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان نیز حضور دارند.

شهید فرشاد حسونی‎زاده، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از خردادماه سال 1344 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان در جنوب استان خوزستان دیده به جهان گشود.

این شهید والامقام در روز دوشنبه 20 مهرماه سال 1394 همزمان با چهارم محرم الحرام 1437 به همراه شهید مجید مختاری‌فر (حمید مختاربند) در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

برادر دیگر شهید حسونی‌زاده نیز به نام شهید فرامرز حسونی‌زاده نیز در دوران دفاع مقدس و در سال 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار