تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شوش عنوان کرد:
فعالیت 53 مامور آمارگیر در شوش
مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شوش با بیان اینکه 530 نفر برای همکاری با طرح سرشماری ثبت‌نام کرده بودند، گفت: طی برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین آزمون کتبی 53 نفر با کسب نمره به عنوان مامور آمارگیر انتخاب شدند.

مراسم افتتاحیه آغاز عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد.

در این مرحله که دومین مرحله از طرح بزرگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن به‌شمار می‌رود، 53 نفر، کار آمارگیری در شهرستان را به عهده می‌گیرند.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شوش در این ارتباط گفت: روند کار سرشماری در شهرستان به خوبی و براساس برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

رضا نجاتی ضمن تقدیر از همه افرادی که متقاضی همکاری با طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان شوش بودند، افزود: تعداد 530 نفر برای همکاری با این طرح ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 100 نفر براساس مدرک تحصیلی، مشارکت در طرح‌های سرشماری گذشته و همچنین تجربه کاری، گزینش شدند.

وی ادامه داد: در نهایت و طی برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین آزمون کتبی تعداد 53 نفر با کسب نمره قبولی به عنوان مامور آمارگیر انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان شوش در ادامه رعایت دقت در موارد آموزشی، حفظ اسرار و امانت‌داری خانواده‌ها، حفظ ظواهر شخصی و رفتار دینی، برقراری ارتباط و تعامل با مردم و سرعت و دقت در کار را توسط آمارگیران درطرح سرشماری نفوس و مسکن ضروری خواند و تعامل وجلب اعتماد مردم را از مهمترین وظایف یک آمارگیر برشمرد.

نجاتی همچنین آمارگیری را در تدوین و اجرای برنامه‌های پنج ساله توسعه که تضمین‌کننده پیشرفت و آبادانی کشور است، مؤثر دانست و یادآور شد: در صورت هرگونه اهمال و کم‌کاری در محاسبات و عملیات آمارگیری، برنامه‌ریزی کلان کشور با مشکل روبرو خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اجرای سرشماری هیچگونه ارتباطی با یارانه افراد ندارد و اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی خانواده‌ها به صورت کاملا محرمانه است، گفت: مأموران آمارگیر باید این موضوع را به خانواده‌ها منتقل و این اطمینان به مردم داده شود تا با خیال آسوده با آمارگیران همکاری داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار