تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت مسکن مهر ایذه چگونه است؟
تمام 732 واحد پروژه مسکن مهر این شهرستان تکمیل شد و حدود 640 واحد آن نیز به متقاضیان تحویل داده شده است
رییس اداره راه وشهرسازی ایذه گفت:‌ تمام 732 واحد پروژه مسکن مهر این شهرستان تکمیل شد و حدود 640 واحد آن نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

حمدالله قاسمی اظهار کرد: در سایت 444 واحدی تمام زیر ساخت‌ها و انشعابات آب، برق و گاز تکمیل و بیشتر واحدها نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود:‌ در این سایت مسکن مهر، امکانات روبنایی مانند مدرسه، مسجد و واحدهای تجاری وجود دارد و مشکلی در این خصوص نیست.

قاسمی تصریح کرد:‌ در سایت 208 واحدی مسکن مهر ایذه به دلیل کامل نشدن آسفالت و محوطه‌سازی آن‌ها، برخی از واحدها هنوز تحویل متقاضیان نشده و مردم در آن‌ها ساکن نشده‌اند.

وی گفت:‌ در این سایت فقط واحدهای تجاری وجود دارد و سایر امکانات روبنایی مانند مدرسه و مسجد به دلیل کمبود اعتبارات ارگان‌های مسئول، هنوز ساخته نشده‌اند.

قاسمی با بیان این‌که ‌واحدهای مسکن مهر ساخته‌شده در شهرستان 115 متری هستند، بیان کرد: امیدواریم با تکمیل محوطه‌سازی و آسفالت سایت 208 واحدی، متقاضیان در آن‌ها مستقر شوند. همچنین سایر واحدهایی که در سایت 444 واحدی نیز خالی هستند، متقاضیان در آن‌ها ساکن شوند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مسکن مهر ایذه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
بابا بخدا خجالت داره که صحبت از پیشرفت کار میکنی چطور روت میشه بگی برای مسکن مهر 208واحدی کار کردیم الان بیش از یک ساله تحویل دادین ولی اسفالت ومحوطه سازی رو رها کردین مغازه هارو بخاطر اینکه بذارینش مزایده سریع تکمیلش کردین
:
:
:
آخرین اخبار