تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۴۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز در خوزستان
خوزنیوز: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان از دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز در خوزستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ حسن آقا شیرمحمدی در این خصوص گفت: طی گشت و کنترل مشترک یگان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هویزه در محدوده تالاب هورالعظیم 3 نفر متخلف شکار غیرمجاز پرنده و یک صیاد صید غیرمجاز ماهی دستگیر شدند و یک محمیه نیز تخریب گردید.

وی افزود: از این متخلفین که در سه نقطه از تالاب اقدام به شکار پرنده نموده بودند،18 قطعه خوتکا،5 قطعه چنگر پیشانی سفید،4 قطعه اردک سرسبز و یک قطعه اردک نوک پهن به همراه 3 قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط گردید و یک نفرمتخلف صید غیرمجاز ماهی که در روزهای غیرقانونی اقدام به صید غیرمجاز ماهی نموده بود نیز دستگیر شد و جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

آقا شیرمحمدی ادامه داد:همچنین طی گشت و کنترل یگان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در محور اهواز به آبادان دو کوخه تخریب گردید و چهار رشته تور نیز جمع آوری شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
از اینکه شما زحمات فراوان میکشید جای تقدیر وتشکر دارد من از حامیان حفاظت ومحیط زیستم اما مشاهده میکنم افرادی قاچاقی در ابهای اطراف شرکت یاران شمالی مشغول شکار برندگان هستند هر روز امه خبر از شما نیست چون این حیوانات از راه دور مهاجرت نموده وهنوز خستگی راه به بایان نرسیده باید با زندگی خداحافظی نمایند لذا از شما استدعا دارم انجا هم سر بزنید ممنون
:
:
:
آخرین اخبار