تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع جمعی از بازنشستگان آبفا روستایی خوزستان
جمعی از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان روز یکشنبه در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن مطالبات خود عنوان کردند در مقابل ساختمان این شرکت در اهواز تجمع کردند
جمعی از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان روز یکشنبه در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن مطالبات خود عنوان کردند در مقابل ساختمان این شرکت در اهواز تجمع کردند.

نماینده این تجمع کنندگان اظهار کرد: 30 نفر از مدیران و کارمندان بازنشسته آب و فاضلاب روستایی خوزستان حدود دو سال است که مطالبات خود از جمله سنوات، مرخصی و ماموریت ها را دریافت نکرده اند و علاوه بر این، این افراد مورد بی حرمتی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه چندین بار اعتراض انجام شده اما امروز نخستین تجمع منسجم برگزار شده است افزود: نامه نگاری به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برخی ائمه جمعه و استاندار سابق انجام شده و به تازگی نیز به دیوان عدالت اداری شکایت شده اما تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

وی که خود را برادر شهید و جانباز معرفی کرد اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نیز حاضر نشده است به عنوان یک مراجعه کننده یا یک پیشکسوت با ما صحبت کند.

این نماینده گفت: هیچ یک از مسئولان در بین تجمع کنندگان حاضر نشدند فقط مسئول حراست با پلیس تماس گرفت و تهدید کرد اگر متفرق نشوید تحویل پلیس می شوید.

این تجمع تا ساعت 11 ادامه داشت و پس از آن به دفتر جواد کاظم نسب الباجی، نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مراجعه کردند.

رئیس روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز گفت:با وجود مشکلات اعتباری دولت، اما وزرا در گزارش های خود به پرداخت معوقات بازنشستگان توجه دارند.

دانیال احمدی افزود: مطالبات بازنشستگان که در آبرسانی به روستاهای خوزستان نقش مهمی داشته اند به حق است اما به دلیل مشکلات اعتباری و مالی، شرکت آب و فاضلاب روستایی برای پیشبرد و اجرای طرح های آبرسانی و حتی پرداخت کارکنان خود با مشکل روبه رو شده و مطالبات بازنشستگان هم بخشی از مشکلات است.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت با تامین اعتبارات همه بخش ها به ویژه آب وفاضلاب روستایی استان به دلیل داشتن پروژه های زیاد و با تامین اعتبارات در قالب اعتبارات جاری، مشکلات را جبران کند.

احمدی ادامه داد: بخشی از مطالبات بازنشستگان سال 93 و همچنین ابتدای سال 94 پرداخت شده اما هنوز برخی مطالبات خود را دریافت نکرده اند.

وی گفت: نامه نگاری هایی برای رفع این مشکل با مراجع مربوطه انجام شده و اقداماتی در دست انجام است که نیاز به نگاه ویژه دولت برای رفع این مشکلات دارد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده مذاکره با چند بانک برای دریافت وام بوده و در صورتی که دولت و مجمع شرکت آب و فاضلاب روستایی مجوزها را دریافت کند وام را از یکی از بانک های مذاکره کننده دریافت و یک جا مطالبات پرداخت می شود.

احمدی اظهار کرد: تا آن زمان در حد توان شرکت، مطالبات به صورت مبالغ کوچک به بازنشستگان پرداخت می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار