تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
معدوم‌سازی 20 تن موادغذایی فاسد در خوزستان
مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیش از 20 تن موادغذایی غیر قابل مصرف در جنوب غرب خوزستان کشف و ضبط شد
مدیر گروه سلامت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیش از 20 تن موادغذایی غیر قابل مصرف در جنوب غرب خوزستان کشف و ضبط شد.

جعفر ربیحاوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط مهرماه جاری و همزمان با آغاز ماه محرم‌الحرام، تاکنون بیش از 20 هزار کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در منطقه جنوب غرب استان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این ماه، مصرف برخی مواد غذایی از قبیل برنج، چای، شکر و گوشت برای تهیه و توزیع نذورات افزایش پیدا کرده، به منظور تشدید کنترل‌ها و بازرسی‌های بهداشتی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته از ورود مسائل غیربهداشتی جلوگیری شود.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعلام اینکه در این طرح ضربتی بیش از 20 تن مواد غذایی شامل برنج، مواد پروتئینی، مواد ته‌لنجی از قبیل نودل، ماالشعیر و... در شهرستان‌های آبادان و شادگان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: بیش از 3 هزار کیلوگرم از اقلام فوق پس از تعیین تکلیف و اخذ مجوزهای لازم از مقامات قضایی، منهدم و بقیه اقلام در حال تکمیل تشریفات اداری و اخذ مجوز برای انهدام است.

ربیحاوی ضمن تشکر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط که به‌طور مستمر در تمام مناسبت‌‎ها نسبت به انجام وظایف خود اقدام می‌کنند خاطرنشان کرد: خواستار همکاری شهروندان منطقه در ایفای نقش نظارتی خود از طریق اطلاع‌رسانی موارد تخلفات بهداشتی به متولیان امر با استفاده از سامانه 24 ساعته 190 و 1490 هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار