تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز:
برخورد ۲ خودرو در اهواز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: برخورد دو خودرو در اهواز، چهار نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: برخورد دو خودرو در اهواز، چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف شدید در  محور بهارستان خیابان شمشاد را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت سه دقیقه خود را به محل حادثه رساندا و مشاهده کرددند دو دستگاه خودرو با هم برخورد و موجب واژگون شدن و مجروح شدن چهار سرنشین دو خودرو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودروهای عبوری، مصدومان را از خودرو های حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ مستقر در محل منتقل کردند.

حق شناس اضافه کرد: علت واژگونی سرعت بالا و عدم رعایت فاصله طولی خودروها اعلام شده است.

واژگونی خودرو موجب آسیب دیدگی سرنشینان شد

وی در ادامه عنوان کرد: شب گذشته همچنین طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات به حد فاصله فلکه سید خلف و پل کیان آباد اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: در این حادثه خودروی ریو به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو  واژگون و راننده و سرنشینان خودرو دچار مصدومیت شدید شدند.

حق شناس در پایان بیان کرد: آتش نشانان پس از سه دقیقه در محل حادثه حاضر و با قطع برق خودرو و اطمینان از عدم نشت بنزین خودرو همزمان با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد و نجات اقدام به خروج راننده و سرنشینان خودرو کردند و آنها را به منظور مداوا به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار