تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش مدال‌ها؛ آخرین راهکار جودوکار خوزستانی برای ادامه ورزش
دارنده نشان طلای 2016 جوانان آسیا گفت: برای ادامه کارم مجبورم باارزش‌ترین چیزهایم که همان مدال‌هایم هستند را بفروشم تا پولی داشته باشم و بتوانم باز هم مدال‌آوری کنم
دارنده نشان طلای 2016 جوانان آسیا گفت: برای ادامه کارم مجبورم باارزش‌ترین چیزهایم که همان مدال‌هایم هستند را بفروشم تا پولی داشته باشم و بتوانم باز هم مدال‌آوری کنم.

محمد رشنونژاد با گله‌مندی از مسوولان استان و شهرستان اندیمشک بابت عدم توجه به او، اظهار کرد:‌ از مسوولان خیلی انتظار داشتم؛ من نزدیک به 12 سال است که ورزش می‌کنم و تقریبا 8، 9 سال از این مدت را در تیم‌ملی بوده‌ام. من در این مدت چندین مقام آسیایی و جهانی را به دست آوردم، ضمن این‌که نزدیک به 12 مدال کشوری هم در کارنامه‌ام دارم ولی مسوولان تاکنون از من قدردانی نکرده‌اند و حتی یک پیام هم به من نداده‌اند.

وی ادامه داد:‌ شب گذشته پدرم به عنوان شوخی به من گفت، ‌انگار تو در کشور دیگری هستی و ورزش می‌کنی که هیچ کسی سراغی از تو نمی گیرد و  من هم به او گفتم، چه بگویم؟! شما راست می‌گویید.

این جودوکار خوزستانی بیان کرد:‌ من انتظار دارم مسوولان همان‌طور که به سایر ورزشکاران استان نگاه می‌کنند به من هم نگاه کنند. سال 2013 زمانی که در مسابقات آسیایی مدال گرفتم یک ماه قبل از آن، یکی از کشتی‌گیران شهرستان اندیمشک هم مدال کسب کرده بود که مسوولان از او تجلیل کردند ولی به من اهمیتی ندادند. حتی اخیرا هم که در مسابقات جوانان آسیا به نشان طلا رسیدم، باز هم به من اهمیتی ندادند، در حالی که استان‌های دیگر از دوستانم که یکی از آن‌ها مدال برنز هم گرفته بود، به خوبی تجلیل کردند.

رشنونژاد افزود: من حتی رویم نشد که به دوستانم بگویم که به من فقط یک سکه دادند، چرا که آن‌ها پاداشی بیشتر از من دریافت کردند. به هر حال من از نماینده شهرستان اندیمشک انتظار دارم که به من هم، مانند سایر ورزشکاران شهرستان نگاه کند. من هم مانند آن‌ها زحمت می‌کشم و باید توجه‌ها یکسان باشد.

وی با بیان این که اکنون برای ادامه کارم مجبور به فروش مدال‌هایم هستم، عنوان کرد: ‌طی این 8، 9 سال که مدال‌های مختلفی را کسب کردم، هیچ کمکی از سوی مسوولان استان و شهرستان به من نشد و من هر چه داشتم، هزینه کردم. اکنون نیز برای ادامه کارم مجبور هستم با ارزش‌ترین چیزهایی که دارم که همان مدال‌هایم هستند را بفروشم تا پولی داشته باشم و بتوانم باز هم مدال‌آوری کنم.

این ورزشکار اندیمشکی ادامه داد:‌ به هر حال من قصد فروش این مدال‌ها را دارم و منتظر هستم تا ببینم چه کسی حاضر است آن‌ها را بخرد. من به دلیل عدم بی‌توجهی‌ها و برای این‌که راهم را ادامه دهم، مجبور به انجام این کار هستم. من می‌خواهم هر طور که شده، جودو را ادامه دهم تا به مدال المپیک برسم.

رشنونژاد بیان کرد: نکته جالب این است، وقتی در مسابقات جوانان آسیا شرکت کردم و به نشان طلا رسیدم، در همان مسابقات من لباس نداشتم و اکنون هم ندارم و به همین دلیل مجبور شدم با لباس خود سالن، مسابقه دهم که این موضوع واقعا در عملکرد یک ورزشکار تاثیرگذار است. خرید یک لباس جودو نزدیک به دو میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی با اشاره به مدال‌هایی که تاکنون کسب کرده است، گفت: ‌نقره 2012 نوجوانان آسیا، برنز 2013 نوجوانان آسیا، برنز 2014 جوانان آسیا، برنز 2015 جوانان آسیا، طلای 2016 جوانان آسیا و مقام هفتمی 2015 جوانان جهان را در کارنامه خود دارم، ضمن این‌که در مسابقات 2013 جوانان جهان برابر حریف اسرائیلی حاضر به بازی نشدم.

ملی‌پوش جودو ایران در پایان عنوان کرد:‌ انتظار دارم نماینده شهرستان اندیمشک حداقل کاری را برای تامین آینده من انجام دهد تا بتوانم با خیال آسوده، تنها به تمرین بپردازم و برای شهرستان، استان و کشورم افتخارآفرینی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار